1

اختصاصی/رسیدگی به تحقیق و تفحص از املاک نجومی شهرداری طی اولین جلسه کمیسیون عمران مجلس

  • کد خبر : 208128
  • ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با بیان اینکه تاکنون براساس شبهه آیین نامه ای تحقیق و تفحص از املاک شهرداری انجام نشده است، گفت: براساس استعلام از هیئت رئیسه مجلس این امر قرار است در اولین جلسه کمیسیون عمران پیگیری شود.

“علیرضا رحیمی” نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار مجلس افق نیوز، با اشاره به روند بررسی پرونده تحقیق وتفحص از شهرداری اظهار داشت: بررسی لایحه برنامه ششم توسعه وقت قابل توجهی از مجلس، نمایندگان و کمیسیون ها را گرفته است تقریبا تمام برنامه‌های عادی تحت شعاع این امر قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه موضوع تحقیق و تفحص از شهرداری همچنان درکمیسیون عمران پیگیری می‌شود، تصریح کرد: تاکنون دو جلسه استماع و دو جلسه نیز با حضور قالیباف شهردار تهران و معاونان وی برگزار شده است که جلسه سوم برای رسیدگی به این تحقیق وتفحص با بررسی لایحه برنامه ششم در صحن علنی مصادف شد.

رحیمی بیان داشت: علی‌الرغم دو جلسه استماع، این شبهه براساس آیین نامه داخلی مجلس برای کمیسیون عمران ایجاد شده که نمی‌تواند طی این تحقیقات وارد موضوع املاک شهرداری شود لذا این امر از هیئت رئیسه استعلام شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تاکید کرد: بعد از استعلام از هیئت رئیسه در مورد تحقیق و تفحص از املاک شهرداری و تایید آن‌ها ادامه این تحقیقات تجدید شد لذا کمیسیون عمران طی اولین جلسه خود به این خواهد پرداخت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=208128

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر