2

اختصاصی/دستگاه‌های مربوط به الکترونیکی شدن انتخابات هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود/ برگزاری جلسه با شورای نگهبان در دسنور کار هیئت

  • کد خبر : 208381
  • ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸

عضو هیئت نظارت بر انتخابات از بررسی و بازدید این هیئت از دستگاه‌های مختص الکترونیکی شدن انتخابات طی هفته آینده خبر داد.

“فرهاد تجری” عضو هیئت نظارت مرکزی بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس افق نیوز، با بیان اینکه بازدید از دستگاه‌های الکترونیکی مربوط به انتخابات از سوی هیئت نظارت مرکزی به هفته آینده موکول شد، اظهار داشت: براین اساس این دستگاه‌ها برای ازمایش و بررسی به مجلس آورده خواهند شد.

تجری تصریح کرد: طی این جلسه هیئت اجرایی، هیئت نظارت مرکزی مجلس بر امر انتخابات شوراها، حوزه معاونت سیاسی وزارت کشور، کارشناسان مجلس و متخصصین امور رایانه‌ای این دستگاه‌ها را بررسی خواهند کرد.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه بنده معتقدم با وجود ایرادات این دستگاه‌ها باید تلاش کرد مورد استفاده قرار بگیرد، گفت: تلاش داریم در حد وسع وزارت کشور از سیستم الکترونیکی انتخابات به ویژه در حوزه‌های پرجمعیت استفاده کنیم.

عضو هیئت نظارت مرکزی بر انتخابات شوراها همچنین با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با  شورای نگهبان بیان داشت: در این مورد صحبت‌های غیررسمی انجام شده اما قرار است تا با تشکیل جلساتی با شورای نگهبان از تجربیات آنها در امر انتخابات استفاده کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=208381

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر