0

اختصاصی/ املاک و مبالغ خارج از عرف باید بازپس گرفته شود/ برخی اظهارات بازی سیاسی پیش از انتخابات است

  • کد خبر : 208615
  • ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳

عضو هیئت رئیسه سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه باید بعد از بررسی املاک و مبالغ خارج از عرف اداری اشخاص پس گرفته شود، گفت: تحقیقات باید از تمام سازمان ها و وزارتخانه ها انجام شود.

“حسن بیادی” عضو هیئت رئیسه سابق شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار مجلس” افق نیوز” در واکنش به واگذاری املاک نجومی در شهرداری تهران گفت: واگذاری های غیرقانونی در هر شکلی و پرداخت حقوق های نجومی به هر صورتی مذموم است اما مطرح نمودن معضلات قدیمى و چندین ساله در این زمان خاص مقاصد شومی را پشت پرده بازیگران سیاست در اذهان متبادر میسازد که میتوان به بی اعتماد سازی مردم اشاره نمود.

دبیر کل جمعیت آبادگران جوان با اشاره به اینکه می توان در این میان سوالات بسیاری را مطرح کرد، افزود: آیا این واگذاری ها طی ۷ ماه گذشته رخ داده و یا پیش از آن هم وجود داشته است؟ آیا تنها در زمان قالیباف این امر صورت گرفته و یا اینکه در زمان طباطبایی، مرباسچی والویری و در دیگرسازمان و وزارت خانه ها و نهادهای عمومی هم اتفاق افتاده است؟

وی تاکید کرد:  در دوره اول شورای شهر هم برخی با هماهنگی مسئولان منازلی را بدون پرداخت اجاره و مبلغی در اختیار خود گرفته بودند که در نهایت برای باز پس گیری املاک از آن ها متوسل به روشهای دیگر بازپس گیری شدیم.

بیادی با بیان اینکه بسیاری از سازمان ها از طریق تعاونی های مسکن زمین دریافت کرده اند، گفت: حال این سوال پیش می آید که شهرک هایی مانند نفت، شهید محلاتی، پونک، منطقه ۲۲ و … زمین برای ساخت املاک را کجا آورده  و از چه سازمان و اشخاصی دریافت کرده اند؟

عضو هیئت رئیسه سابق شورای شهر تهران اظهار داشت: در هرحال چنانچه تخلفی صورت گرفته باید این مسایل بررسی و از هر شخصی که زمین و یا ملکی ویا مبالغی را خارج از عرف اداری و غیرقانونی دریافت کرده باز پس بگیرند.

دبیر کل جمعیت آبادگران جوان همچنین در ادامه بیان داشت: بنده معتقدم با نزدیک شدن به انتخابات مسلما شاهد برخی بداخلاقی ها در عرصه سیاسی خواهیم بود و متاسفانه این امر حاصلی جز بی اعتمادی مردم نسبت به نظام و کشور و همه مسئولین بدون در نظرگرفتن مسائل جناحی نخواهد داشت.

وی افزود: البته طرح این مسایل در کشور پایان نیافته و با گذشت زمان شاهد این خواهیم بود که موضوعات کوچک چگونه به مسایلی بزرگ و بحرانی تبدیل می شوند تا دشمنان داخلی و نظام پازل خود را در زمان انتخابات کامل کنند.

بیادی اذعان داشت: پیش بینی بنده این است که طرح این مسایل در جامعه موجب نابسامانی در اطلاع رسانی صحیح و نومیدی مردم خواهد شد و در ادامه فتنه ای جدید نه مانند سال ٨٨ بلکه از طریق رسانه های مجازی و شایعه سازی و بزرگنمایى معضلات اجتماعی شکل خواهد گرفت.

عضو هیئت رئیسه سابق شورای شهر تهران همچنین با اشاره به تحقیق و تفحص مجلس در مورد واگذاری املاک و حقوقهای نجومی از سوی شهرداری و مسئولین اجرایى کشور نیز اظهار داشت: مجلس در این میان وظیفه قانونی خود را انجام می دهد اما این تحقیقات باید از تمام سازمان و وزارتخانه ها و حتى از سالهای گذشته انجام شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=208615

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر