3

ایستادگی ایران مقابل نظام سلطه به پشتوانه اسلام و همراهی مردم است

  • کد خبر : 208672
  • ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اکنون نیز جوانان برومند در دفاع از حرم آل الله و اسلام و انقلاب اسلامی جزو سرآمدان ملت ایران هستند و شهدایی که تقدیم جهان اسلام نمودند چون نگینی در ایران می درخشند.

به گزارش افق نیوز به نقل از خبرگزاری بسیج، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین دردیدار گروهی از جانبازان استان مازندران با اشاره به حوادث منطقه گفت: ملت های مسلمان منطقه با الگوگیری از قیام ملت ایران و ایستادگی آنها مقابل نظام سلطه و با پایه اعتقادی قوی به اسلام مقابل زیاده خواهی های آمریکا و متحدان او مقاومت می کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج با تاکید بر مقاومت رزمندگان در دوران دفاع مقدس و با اشاره به سالروز عملیات کربلای ۵ افزود: در آن دوران طلایی همه ملت ایران خوش درخشیدند اما دلارو مردی های جوانان مازندران در قالب لشگر۲۵ کربلای فراموش نشدنی است. وی افزود: لشگر ۲۵ کربلا و رزمندگان آن و شهدا و جانبازان آن در واقع شناسنامه مازندران می باشد و می باید قدر رزمندگان و جانبازان و ایثارگران آن پاس داشته شود.

سردار غیب پرور با اشاره به تاریخ کهن مازندران در کمک و یاری به اسلام افزود: اکنون نیز جوانان برومند در دفاع از حرم آل الله و اسلام و انقلاب اسلامی جزو سرآمدان ملت ایران هستند و شهدایی که تقدیم جهان اسلام نمودند چون نگینی در ایران می درخشند.

وی با اشاره به زمانی که در استان مازندران مسئولیت داشته است، گفت: خدمت به مردم مازندران را که مردمی ولایت مدار با صفا و دل داده اسلام و انقلاب هستند برای خود افتخار می دانم.

رئیس سازمان بسیج ضمن گرامی داشت ایثارگری های شهدای مازندران در جبهه مقاومت گفت: دفاع مردم مازندران از اهل بیت (ع) سابقه هزار ساله دارد و این برای مردم این خطه افتخار بزرگی است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج در پایان با تاکید بر اینکه فرمانده بسیج جهان اسلام رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند که خطوط کلی را مشخص می نمایند، افزود: بسیج اقیانوسی است که همه مردم ایران با اعتقاد به رهبری و نظام اسلامی عضو آن  می باشند حتی اگر پرونده ای در سازمان بسیج نداشته باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=208672

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر