2

امتحانات چهارشنبه دانشگاه آزاد لغو شد

  • کد خبر : 208684
  • ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱

معاون آموزشی دانشگاه آزاد از لغو امتحانات کلیه مقاطع این دانشگاه در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه( ۲۰، ۲۱ و ۲۲ دی ماه) خبرداد.

 

افق نیوز / دکتر حسین زاده لطفی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس محترم هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: امتحانات پایان نیمسال اول سال تحصیلی ۹۶-۹۵ در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه مورخ بیستم، بیست و یکم و بیست و دوم دی ماه ۱۳۹۵ در تمام واحدها، مراکز و آموزشکده های سما لغو می باشد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد با بیان اینکه تمام امتحانات از ۲۳ دی ماه به بعد مطابق برنامه ریزی انجام شده برگزار می شود، اظهارکرد: تمام واحدها، مراکز آموزشی، آموزشکده ها و مدارس سما باید امتحانات لغو شده این سه روز را پس از اتمام امتحانات نیمسال اول سال تحصیلی ۹۶-۹۵ با اطلاع رسانی قبلی به دانشجویان برگزار کنند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حسین زاده لطفی با اشاره به ابلاغ این بخشنامه، خاطرنشان کرد: مسئول اجرای این بخشنامه به عهده روسای واحدها، مراکز آموزشی و آموزشکده های سمای دانشگاه آزاد اسلامی است.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=208684

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر