1

اختصاصی/ روسای قوا در حیطه وظایف قانونی خود عمل کنند/مردم تحمل دعواهای سیاسی را ندارند

  • کد خبر : 208708
  • ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: روسای قوا اگر در حیطه قانونی خود انجام وظیفه کنند دیگر این گونه بحث‌ها پیش نخواهد آمد.

“حمیدرضا حاجی‌بابایی” رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در گفتگو با خبرنگار مجلس افق نیوز، با اشاره به بحث‌های علنی سران قوا و انتشار آن در رسانه‌ها گفت: این گونه دعواها و بحث‌ها نباید به سطح جامعه کشیده شود به ویژه مسائلی که در رابطه با روسای قوا باشد زیرا هر کدام جایگاه ویژه خود را دارند.
نماینده مردم همدان تاکید کرد: متاسفانه طرح برخی مطالب مقداری رنگ و بوی دو قطبی سازی می‌دهد و بعضا انسان فکر می‌کند که این مسائل به صورت عمدی بیان می‌شود.
وی ادامه داد: بنده نمی‌دانم بیان این موضوعات به صورت علنی در رسانه‌ها از سوی قوا جنبه انتخاباتی دارد یا خیر، اما هر چه که باشد این شائبه را در آستانه انتخابات ایجاد خواهد کرد.
حاجی بابایی با تاکید بر اینکه قوه قضاییه و قوه مجریه باید بر اساس حیطه و مرز قانون اساسی وظایف خود را انجام دهند، گفت: این دو قوه نباید در کار یکدیگر دخالتی داشته باشند چرا که با رعایت وظایف مشخص شده در قانون دیگر هیچ گونه بحثی پیش نخواهد آمد.
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به اینکه شاید یک سری مسائل سیاسی و حاشیه‌ای موجب بروز این گونه بحث‌ها میان سران قوا می‌شود، اظهار داشت: باید این مسائل را لحاظ کرد زیرا مردم به دلیل وضعیت رکود سنگین اقتصادی دیگر تحمل دعواهای سیاسی را ندارند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=208708

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر