1

مشکل بزرگ استقلالی ها در آستانه دیدار های لیگ قهرمانان آسیا

  • کد خبر : 208768
  • ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

اعضای تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار های لیگ قهرمانان آسیا با مشکل مالیاتی مواجه هستند.

با توجه به اینکه تیم فوتبال استقلال کمتر از یک ماه دیگر باید در یکی از حساس ترین بازی های خود برای صعود به لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم السد قطر در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود اما به نظر آبی پوشان در صورت برد با چالش بزرگی مواجه هستند.
شاگردان منصوریان در صورت پیروزی در این مسابقه و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان با مشکل مواجه می شوند چرا که طبق شنیده ها برخی از بازیکنان و مربیان این تیم با مشکل مالیاتی مواجه هستند که این مساله کار را برای استقلالی ها برای حضور در رقابت های آینده در آسیا و خارج از کشور سخت می کند.
برخی از اعضای تیم استقلال به دلیل مشکلات مالیاتی ممنوع الخروج هستند و نمی توانند با شرایطی که در حال حاضر دارند تیم شان را در بازی های خارج از خانه همراهی کنند. با این تفاسیر مسئولان استقلال باید پیش از بوجود آمدن چنین مشکلاتی دست به کار شوند تا به این ترتیب بازیکنان کلیدی در این دیدار های حساس محروم نشوند.
به نظر می رسد باشگاه استقلال از همین حالا باید به فکر حل مشکل مالیاتی بازیکنان و مربیانش باشد چون در صورت برتری مقابل السد قطر فرصت زیادی تا اولین بازی خارج از خانه این تیم وجود ندارد. در آن صورت است که شاید کادر فنی به همین دلیل از حضور چند بازیکن کلیدی خود در رقابت های مهمی مثل لیگ قهرمانان آسیا محروم شود.
در نهایت باید دید مسئولان باشگاه استقلال چه فکری برای حل مشکلات مالیاتی اعضای تیم خواهند کرد چرا که در صورت نبود برخی از ستاره ها در لیگ قهرمانان آسیا،استقلال با مشکل مواجه می شود.
yjc.ir
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=208768

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر