1

سایت خرید اینترنتی تامین کالا و خدمات شرکت سایپا راه اندازی شد

  • کد خبر : 208797
  • ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷

در راستای شفاف سازی، ایجاد فضای رقابتی سالم، سهولت و تضمین رقابت، استفاده حداکثری از منابع و پتانسیل های داخلی ، سایت خرید اینترنتی تامین کالا و خدمات شرکت سایپا راه اندازی شد.

 سایت خرید اینترنتی تامین کالا و خدمات شرکت سایپا  راه اندازی شد

به گزارش سایپا نیوز: با راه اندازی سایت خرید اینترنتی تامین کالا و خدمات شرکت سایپا، بخشی از فعالیت های مرتبط با تامین و خرید کالا و خدمات از طریق سایت مذکور به آدرس اینترنتی https://pur.saipacorp.com در حال انجام می باشد و راه اندازی این سایت جدید امکان دستیابی با امکانات ویژه به افراد و شرکت هایی که  تمایل به همکاری با گروه خودروسازی سایپا را دارند، گسترده تر خواهند کرد.

بر اساس این گزارش: از طریق این سایت کلیه تامین کنندگان کالا و خدمات می توانند پس از ثبت نام، به صورت آنلاین اقدام به پیشنهاد قیمت نمایند و همچنین در این سیستم تامین کنندگان می توانند از زمان ثبت درخواست خرید، تمامی اقدامات مقتضی جهت شرکت در استعلام ها و مناقصات را بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین انجام دهند.

ثبت نام کنندگان در سایت به تامین کنندگان بالفعل تبدیل شده و پس از تایید توسط کارشناسان مربوطه، وارد لیست مجاز شرکت می شوند.

 سایت خرید اینترنتی تامین کالا و خدمات شرکت سایپا  راه اندازی شد

از دیگر مزایای سایت خرید الکترونیکی گروه سایپا می توان به ، دسترسی به شرکت سایپا در مناقصات کالا و خدمات درخواستی در سطح کشوری و جهانی،عدم محدودیت در تعداد شرکت کنندگان،دسترسی به شرکت در مناقصات در هر لحظه از شبانه روز،دسترسی به اطلاعات مورد نیاز تامین کنندگان در مورد محصولات ،کاهش هزینه های ناشی از ایاب و ذهاب، سهولت در ثبت سفارش خرید،کاهش زمان خرید و وجود قیمت های رقابتی اشاره کرد.

گفتنی است در سایت خرید سایپا می توان عدم قابلیت رویت قیمت های پیشنهادی تا قبل از پایان مهلت پیشنهاد قیمت و در نتیجه حصول اطمینان بیشتر از سلامت خرید، سهولت در پیگیری پروسه خرید توسط تامین کننده در کلیه مراحل ( از خرید تا پرداخت)، قابلیت ضمیمه نمودن فایل های مورد نیاز،قابلیت مشاهده سوابق خرید هر یک از تامین کنندگان و تکمیل اطلاعات تامین کننده و به روز رسانی آنها توسط کاربران را به راحتی دنبال و ثبت کرد.

این سایت با تلاش های مدیریت خرید داخل سایپا در جهت ارائه مطلوب خدمات و استفاده حداکثری از منابع و پتانسیل های داخلی راه اندازی شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=208797

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر