1

بمب خبری باشگاه استقلال ترکید/ ستاره طلایی رسما رفتنی شد

  • کد خبر : 208804
  • ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵

به همین دلیل از باشگاه استقلال تقاضا دارم با جدایی ام موافقت کند و بدون تردید با این تصمیم،کمک شایانی هم به تیم و هم خود من می شود.

هافبک تیم استقلال گفت:از صمیم قلب از کسانی که به من در این مدت کمک کردند سپاسگزارم و این را می گویم که تا آخر عمر مدیونشان هستم.
 سوپر گل بختیار رحمانی در تمرین استقلال بمب خبری باشگاه استقلال ترکید/ ستاره طلایی رسما رفتنی شد

بختیار رحمانی با ارسال نامه ای که در اختیار کاپ قرار داده است،از باشگاه استقلال درخواست کرد که با صدور رضایت نامه اش موافقت کند.

 

متن این نامه به شرح ذیل است:

 

به نام خدا و عرض سلام به هواداران میلیونی استقلال

 

من همیشه به استقلال،مجموعه باشگاه و هواداران عزیزش احترام زیادی می گذارم و خودم را از آنها جدا نمی دانم.اتفاقاتی که در روزها و ماههای اخیر رخ داد از آنجا برایم اهمیت زیادی پیدا کرد که تجربه جدیدی یافتم و خودم را در میان این سیل علاقمند حس کردم.

 

با این وجود اعتقاد دارم هر آمدنی را رفتنی است و این اتفاقی است که در همه جهان و در سطح حرفه ای رخ می دهد.نمی خواهم سر هواداران عزیز استقلال را درد بیاورم و معتقدم که هیچ چیزی مهم تر از موفقیت استقلال ارزش ندارد.به همین دلیل از باشگاه استقلال تقاضا دارم با جدایی ام موافقت کند و بدون تردید با این تصمیم،کمک شایانی هم به تیم و هم خود من می شود.

 

خیلی تلاش کردم که وضعیتم را در استقلال بهتر کنم ولی متاسفانه نشد.نیم فصل ناراحت کننده ای را پشت سرگذاشتم و بیش از همه می توانم بگویم به خانواده ام سخت گذشت.خدا می داند که چقدر سعی کردم به تیم محبوبم کمک کنم اما نشد.به هر حال همه می دانند که در آغاز فصل پیشنهادات زیادی وجود داشت اما با دلم و قلبم استقلال را انتخاب کردم.به هر حال هر چه بود این اتفاق رخ داد.زمان زیادی هم برای جابجایی نداریم.امیدوارم باشگاه بزرگی کند و موافقت کند تا بتوانم هر چه سریعتر تصمیمم  را بگیرم و تیم جدیدم را انتخاب کنم چون واقعا فرصتی نیست.من با شوق و شور زیادی به استقلال آمدم اما آن بختیاری نبودم که همه فکر می کردند و می شناختند.از صمیم قلب از کسانی که به من در این مدت کمک کردند سپاسگزارم و این را می گویم که تا آخر عمر مدیونشان هستم.امیدوارم روزی قسمت باشد تا آن بختیاری که همه می خواهند شوم و به استقلال کمک کنم.

 

از مدیریت باشگاه،علیرضا منصوریان که مانند برادر و مثل همه سال های گذشته در این مدت یار و یاورم بود و صد البته هواداران عزیز استقلال باز هم تشکر و قدرانی می کنم.امیدوارم استقلال عزیز بتواند دل هوادارانش را شاد کند و روزهای خوبی رقم بخورد.هواداران استقلال حلالم کنند.برای آنها بهترین ها را آرزو دارم.

افق نیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=208804

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. چه حیف دلمون گرفت کاش رو فرم بیای بختیار عزیز برات ارزوی بهترینها دارم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر