2

آیت الله هاشمی رفسنجانی یک شخصیت منحصر به فرد در تاریخ ایران است

  • کد خبر : 208924
  • ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۹:۰۱

شخصیت سیاسی و انقلابی آیت الله هاشمی رفسنجانی یک شخصیت منحصر به فرد در تاریخ ایران است که هیچگاه یاد و خاطره این مردم بزرگ مجاهد از خاطر ملت ایران بیرون نخواهد رفت.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام  حسن فلاح، تولیت مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بابل  در مراسم گرامیداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در زرگرشهر با اشاره به ویژگی های شخصیتی آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی از پیشگامان و مبارزان در دوران قبل از انقلاب و از شاگردان امام راحل بود که همواره در کنار ولایت در مسیر انقلاب حاضر شد.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین و وفادار حدود شصت ساله با مقام معظم رهبری بود و در مسؤولیت های مختلف در کنار امام راحل و مقام عظمای ولایت در سنگرهای مختلف به نظام اسلامی خدمت کرد.

وی با تشریح واژه انقلابی به سوابق مبارزاتی و سختی های فعالان انقلاب پرداخت و خاطرنشان کرد: انقلابیون قبل از انقلاب دارای ارزشی به مراتب بیشتر از کسانی هستند که بعد از انقلاب به جرگه حامیان و خدمتگزاران به نظام اسلامی پیوستند و آیت الله هاشمی از معدود افرادی بود که از آن نسل مبارزه تا آخرین لحظه در سنگر انقلاب خدمت کرد.

حجت الاسلام فلاح به بمباران رسانه های خبری بیگانه بعد از انقلاب علیه شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و افزود: برخی رسانه ها همواره در صدد بودند که آیت الله هاشمی را در مقابل رهبری و ولایت نشان بدهند اما پیام مقام معظم رهبری و نماز بر پیکر ایشان جایگاه آن مرحوم را نزد مقام معظم رهبری نشان داد.

وی افزود: اعتماد مقام معظم رهبری به آقای هاشمی در سنگر مهم مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز حضور همواره مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در کنار مقام معظم رهبری خط بطلانی بر شایعه جدایی ایشان از خط ولایت بود.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: تلاش‌های فراوانی جهت ضد انقلابی نشان دادن آیت الله هاشمی رفسنجانی و انکار علاقه ایشان به مقام معظم رهبری به ویژه در طول این سه دهه صورت گرفته است اما حضور مداوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در سنگر انقلاب و در کنار مقام معظم رهبری نشان دهنده جایگاه والای شخصیتی ایشان است.

وی با تمجید از بردباری سیاسی آیت الله هاشمی رفسنجانی، تأکید کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در مقابل جوسازی ها و تهدیدهای مختلف همواره ملاک و سخن مقام معظم رهبری را حسن ختام و راهگشای کشور می دانست.

تولیت مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بابل با بیان این مطلب که آیت الله هاشمی رفسنجانی مصداق آیه ۶۵ و ۶۶ سوره انفال در این زمانه بود، اظهار داشت: شخصیت سیاسی و انقلابی آیت الله هاشمی رفسنجانی یک شخصیت منحصر به فرد در تاریخ ایران است که هیچگاه یاد و خاطره این مردم بزرگ مجاهد از خاطر ملت ایران بیرون نخواهد رفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=208924

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر