1

تولید محصول منطبق با استانداردهای روز در سایپا

  • کد خبر : 208968
  • ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴

معاون مهندسی سایپا با اشاره به اظهار نظرات اخیر در خصوص خودروهای پراید تولید پیش از سال ۱۳۸۶ اظهار کرد: از آن جایی که خودروهای تولیدی سایپا در هر مقطع زمانی، منطبق با شرایط، مولفه ها و استانداردهای زمان خود تولید می شوند، محصولات تولید ده سال پیش و ماقبل آن به دلیل فقدان فناوری و امکان نصب سامانه های پیشرفته ضد سرقت از این قابلیت بی بهره بوده اند.

به گزارش سایپا نیوز:  پرویز آفتاب سوار با بیان مطلب فوق افزود: با توجه به آمار سرقت خودروها در کشور و ضرورت ارتقا کیفی محصولات، گروه خودروسازی سایپا اقدام به طراحی و نصب سامانه ضد سرقت ایموبلایزر بر روی محصولات خود کرد و پیش از آن که این سامانه به عنوان الزام استانداردی مورد توجه قرار گیرد، سایپا محصولات تولیدی خود را به آن مجهز ساخته بود.

وی تصریح کرد: سایپا در سال ۱۳۸۶ اولین خودروسازی بوده که اقدام به تجهیز محصولات داخلی خود به ایموبلایزر نمود و پس از آن آمار سرقت خودروهای پراید به شکل قابل توجهی کاهش یافت.

معاون مهندسی سایپا در ادامه با اشاره به آمارهای پلیس آگاهی در خصوص کاهش سرقت خودروهای پراید تولید پس از سال ۱۳۸۶ خاطرنشان کرد: این موضوع به عنوان یک دستاورد مثبت برای گروه سایپا محسوب می شود و نشان می دهد سامانه ضدسرقت مورد استفاده در محصولات این گروه، در جلوگیری از به سرقت رفتن خودروها موثر بوده است.

وی متذکر شد که امکان نصب سامانه ایموبیلایزر در محصولات مدل پایین وجود دارد اما به دلیل هزینه های زیاد برای مالکین این موضوع از جانب دارندگان این خودروها مورد استقبال قرار نگرفته  است.

آفتاب سوار در خاتمه گفت: دارندگان خودروهای مجهز به ایموبلایزر هنگام خرید خودرو، از کارکرد صحیح هر دو سوییچ دریافتی (اصلی و یدکی) اطمینان یافته و در صورت عدم عملکرد صحیح به نمایندگی های مجاز مراجعه نمایند و نسبت به کددار نمودن سوییچ خودرو خود اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=208968

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر