1

درخشش ساندرو در صدر جدول کیفی خودروهای داخلی

  • کد خبر : 209040
  • ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در گزارش ماهیانه خود در آذر ماه سال جاری بار دیگر رنو ساندرو شرکت پارس خودرو از گروه سایپا را در صدر خودروهای باکیفیت در رنج قیمتی خود معرفی کرد.

به گزارش سایپا نیوز؛ در آخرین ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که در آن ۱۷ خودرو تولید داخل مورد ارزیابی قرار گرفتند، خودروی رنو ساندروی این شرکت توانست با بیشترین امتیاز کیفی نسبت به سایر خودروها، همانند گذشته ۴ستاره کیفی را به خود اختصاص دهد تا همچنان صدرنشین بلامنازع این جدول باشد.

بنابراین گزارش؛ در بخش خودروهای سواری در بازه قیمتی ۲۵۰تا۵۰۰ میلون ریال، بالاترین امتیاز کیفی که شامل ۴ ستاره از مجموع ۵ ستاره می‌شود به خودروی رنو ساندرو رسیده است تا مانند همیشه با برتری مطلق جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد. به این ترتیب ساندرو از ابتدای تولید تا کنون رکوردار حضور در صدر جدول با کیفیت ترین خودروهای کشور است.

گفتنی است؛ این خودرو در پیشرفته ترین خط تولید خودرو در کشور که در شرکت پارس خودرو قرار دارد، تولید می شود. ساندرو بر روی پلتفرم B90 رنو ساخته شده که دارای پیشرانه K4M با حجم ۱٫۶ لیتر و قدرت ۱۰۵ اسب بخار است.
پارس خودرو یکی از شرکت های گروه سایپا و از کیفی ترین خوردوسازان کشوراست که پیشرانه محصولاتش مطابق با استاندارد یورو ۴ و یورو ۵ ساخته می شود، و بر همین اساس این شرکت به عنوان خودروساز سبز کشور شناخته شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=209040

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر