1

درخواست بیشرمانه ۲۳ مقام آمریکایی از ترامپ/ پیشنهاد همکاری با منافقین علیه ایران

  • کد خبر : 209063
  • ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۹:۴۸

بیست و سه مقام سابق ایالات متحده آمریکا با ارسال نامه ای به دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا از او خواسته اند با گروهک تروریستی مجاهدین خلق علیه جمهوری اسلامی ایران همکاری کند.

به گزارش افق به نقل از منابع خبری متعدد در توئیتر این افراد که در بین آنها نام جان بولتون جمهوریخواه تندرو نیز دیده می شود از ترامپ خواسته اند تا از شورای ملی مقاومت(نام جدید تشکیلات تروریستی سازمان مجاهدین خلق)  در خصوص ایران مشورت گرفته و با آنها همکاری کند.

سوای از بولتون نام افراد دیگری از جمله رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک و جوزف لیبرمن نیز در میان نویسندگان نامه دیده می شود.

با این همه شاخص ترین چهره این نویسندگان جان بولتون است که سوابق بسیار روشنی در دشمنی با ایران دارد و در زمان جرج بوش پسر نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد بود.

او بارها در محافل رسانه ای و سیاسی ایران را بزرگترین حامی تروریسم در جهان معرفی کرده و گفته است که باید به هر وسیله ای با حکومت ایران ولو از طریق همکاری با گروههای مخالف از جمله مجاهدین خلق همکاری کرد.

این توصیه ها در حالی است که گروهک  مجاهدین خلق / منافقین یکی از بدنام ترین گروههای تروریستی در جهان شناخته می شوند که دستشان به خون بیش از ۲۰ هزار شهروند بیگانه ایرانی آلوده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=209063

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر