1

تحرکات جدید در مجلس برای محرمانه شدن حقوق مدیران

  • کد خبر : 209071
  • ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۹:۵۶

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم با بیان اینکه هرکس در مصوبه شفافیت حقوق مدیران دخالت کند با مردم ایران طرف شده، گفت: از افرادی که قصد تغییر تعمدی مصوبات مجلس را داشته باشند شکایت خواهیم کرد.

به گزارش افق، حسینعلی حاجی عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم با اشاره به مطرح شدن بعضی نظرات درباره حذف عبارتهایی  مانند “عموم مردم” و “کارکنان دولت” از مصوبه مجلس درباره مواد ۳۵ و ۳۸ برنامه ششم توسعه در خصوص راه اندازی سامانه اعلام عمومی حقوق مدیران و کارکنان دولتی گفت: هیچ کس نمی‌تواند در خصوص  مصوبه مجلس دخل و تصرفی داشته باشد، مگر اینکه شورای محترم نگهبان این مصوبه را خلاف قانون اساسی یا خلاف شرع مقدس تلقی کند.

وی افزود، هر کسی احیانا بخواهد در رابطه با تغییر مصوبات مجلس مرتکب خطایی شود با کل مردم ایران  طرف شده است چراکه انتشار عمومی حقوق و دریافتی مدیران دولتی خواست همه ملت ایران است.

حاجی دلیگانی، با بیان اینکه من شنیده‌ام که یکسری افراد  قصد تغییر مصوبه مجلس را در خصوص شفافیت حقوق مدیران داشته‌اند اما فعلا عقب نشینی کرده‌اند، گفت: هیچ کس حق ندارد این دو کلمه را که توسط مجلس تصویب شده است، حذف کند و بنده با تمام قدرت جلوی فرد مذکور خواهم ایستاد.

عضو کمیسیون برنامه با اشاره به اینکه امروز نیز در خبرها مطرح شد که عبارت کارکنان دولت از مصوبه مجلس حذف شده است، گفت: اگر این موضوع صحت داشته باشد با تمام توان دربرابر آنها خواهیم ایستاد و اگر این کار عمدی بوده باشد از آنها شکایت خواهیم کرد.

وی افزود، فعلا از افرادی که در این حوزه مسئولیت دارند اسمی نمی‌بریم اما هر کس در این حوزه فعالیت دارد باید پاسخگوی عمل خلاف خود باشد و قطعا هزینه سنگینی را خواهند پرداخت.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=209071

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر