1

گزینه جدید پرسپولیسی ها در آستانه پیوستن به سرخ ها

  • کد خبر : 209084
  • ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳

مدیران باشگاه پرسپولیس با ارسال درخواست رسمی به تیم نیروی هوای عراق خواهان جذب مدافع – هافبک جوان این تیم شدند.

سعد ناطق گزینه جدید پرسپولیسی ها در آستانه پیوستن به سرخ ها

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پرسپولیس در خط دفاعی و هافبک دفاعی با کمبود بازیکن مواجه است و جذب بازیکنی که توانایی بازی در هر دو پست را داشته باشد، جزو برنامه های این تیم محسوب می شود.

سعد ناطق ۲۲ ساله برای تیم امید عراق در المپیک ۲۰۱۶ ریو به میدان رفت و یکی از بهترین‌های تیمش در دیدار با برزیل بود که نتیجه آن بازی تساوی بدون گل شد. پست اصلی این بازیکن مدافع میانی است اما در بازی‌های زیادی نیز در پست هافبک دفاعی به میدان رفته و به نوعی بازیکن دو پُسته است. او در تیم ملی عراق هم عضویت دارد.

توانایی بازی در دو پست بی شک می تواند به برانکو ایوانکوویچ در لیگ برتر و لیگ قهرمانان کمک کند.

باشگاه برای جذب وی درخواست رسمی به باشگاهش در عراق یعنی نیروی هوایی ارسال کرده و مدیران باشگاه نیز تاکید کرده اند به زودی جلسه ای برای تصمیم گیری در این خصوص برگزار خواهند کرد.

این مدافع عراقی چندی پیش گفته بود: «من پیشنهادات خارجی هم دارم که فعلا اسمی از آنها نمی برم چون این پیشنهادات در حد حرف و شفاهی بوده به جز پیشنهاد باشگاه پرسپولیس که با من به صورت رسمی مذاکره کرده و به دنبال حضور پرقدرت در مسابقات است.»

آن طور که منابع خبری نوشته اند، مقدمات پیوستن سعد ناطق مدافع-هافبک عراقی به باشگاه پرسپولیس فراهم شده و این بازیکن تا پایان هفته جاری برای عقد قرارداد با این باشگاه راهی تهران خواهد شد.

مدیربرنامه‌های سعد ناطق با بیان این موضوع اظهار داشت: «برای اینکه رضایت نامه ناطق صادر شود لازم نبود که باشگاه پرسپولیس مبلغی را به باشگاه نیروی زمینی عراق پرداخت کند بلکه من به عنوان واسطه این انتقال مذاکرات لازم را برای جدایی این بازیکن از تیم عراقی انجام دادم و قرار است ظرف امروز و فردا باشگاه پرسپولیس برای ناطق بلیت تهیه کند تا او راهی تهران شود.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=209084

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر