2

لژیونر شدن را به پرسپولیس و استقلال ترجیح می دهم / جای چنگ و استوک بازیکن تراکتور هنوز روی بدنم است

  • کد خبر : 209101
  • ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۹:۰۰

«قطعا تیمی که بازیکنان بومی دارد بهتر است ولی سالی که پاس تهران به همدان آمد شرایط خوبی در یکی، دو سال اول داشت و مردم شرایط خوبی می‌کردند. البته برای همدان اتفاق مثبتی بود و شکل‌گیری الوند همدان نیز پس از حضور پاس در این استان اتفاق افتاد.»

مهاجم ذوب آهن گفت: «آقا یحیی و حسینی تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند و جزء بهترین مربیان ایران هستند، فقط زمان گل محمدی بدشانسی می آوردیم.»

مرتضی تبریزی لژیونر شدن را به پرسپولیس و استقلال ترجیح می دهم / جای چنگ و استوک بازیکن تراکتور هنوز روی بدنم است

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مرتضی تبریزی درباره آغاز فوتبال خود اظهار داشت: «فوتبالم را از سالن‌های همدان شروع کردم و بعد به تالار هندبال همدان رفتم. پس از آن در دانشکده تربیت بدنی کرمان قبول شدم و دو سال در امیدهای مس کرمان بازی کردم. سپس برای آماده شدن در مسابقات دانشجویان کشور به همدان رفتم. در یک بازی دوستانه پاس ۱۵ دقیقه به میدان رفتم. وقتی مدیرروستا به من گفت داخل میدان شوم گفتم نمی روم! در این دقایق چه کنم؟ اما او مرا به زمین فرستاد و پس از آن ایشان گفتند به این تیم بیایم.»

تبریزی در این باره که حضور پاس در تهران برای فوتبال این تیم مفیدتر بود یا همدان، بیان داشت: «قطعا تیمی که بازیکنان بومی دارد بهتر است ولی سالی که پاس تهران به همدان آمد شرایط خوبی در یکی، دو سال اول داشت و مردم شرایط خوبی می‌کردند. البته برای همدان اتفاق مثبتی بود و شکل‌گیری الوند همدان نیز پس از حضور پاس در این استان اتفاق افتاد.»

مهاجم ذوب‌آهن در خصوص حضور بازیکن جدید در نیم فصل دوم در ذوب آهن گفت: «عطایا بازیکن لبنانی به تیم ما آمده که در تمرین نشان داد فوتبالیست خوبی است؛ قاسم حدادی‌فر هم به آمادگی رسیده که اتفاق مهمی برای تیم ما به حساب می‌آید. خوشبختانه تمام بازیکنان تیم نیز حفظ شدند و ماندند.»

وی در این باره که کاوه رضایی کار خوبی کرد که به استقلال رفت یا خیر؛ گفت: «نمی دانم. باید از خودش بپرسید.»

تبریزی در خصوص تفاوت‌های گل‌محمدی و مجتبی حسینی مربیان این فصل ذوب آهن عنوان کرد: «آقا یحیی و حسینی تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند و جزء بهترین مربیان ایران هستند. زمان آقا یحیی بدشانسی داشتیم ولی خدا را شکر الان شرایط خوب شده است.»

وی درمورد اخراجش در بازی جام حذفی برابر تراکتورسازی گفت: «ایرانپوریان لباس من را کشید و هادی محمدی‌ هم رویم خطا کرد ولی شدت حرکت من به اندازه‌ای نبود که کارت قرمز بگیرم. البته من اشتباه کردم و مقصر هستم. به همین دلیل از هواداران ذوب‌آهن عذرخواهی می‌کنم ولی جای چنگ و استوک بازیکن تراکتور هنوز روی بدنم است.»

مهاجم ذوب‌آهن در مورد حضورش در لیگ برتر گفت: «قبل از بازی پلی‌آف پاس همدان و ذوب‌آهن ۷-۶ پیشنهاد خوب داشتم ولی این بازی موجب شد از ذوب پیشنهاد دیگری بگیریم و به این تیم بروم.»

وی در ارتباط با سابقه گلزنی خود به سرخابی ها بیان داشت: «دو گل به استقلال و به پرسپولیس هم سه، چهار گل زدم.»

تبریزی درباره شرایط خود در این فصل بیان داشت: «متاسفانه امسال ۳ گل زدم که به اشتباه آفساید گرفتند. هیچ کدام از آن ها هم آفساید نبود. این فصل بالاخره کاپیتان شدم و این افتخاری است برای من که در لیست کاپیتان‌های ذوب‌آهن هستم.»

مهاجم ذوب‌آهن  درباره این که هدفش لژیونرشدن است یا حضور در تیم های تهرانی، گفت: «امسال به دنبال دیده شدن هستم تا لژیونر شوم؛ خدا را شکر اردوی خوبی همراه تیم ملی در دبی داشتیم و امیدوار هستم به موفقیت‌های بیشتری برسم.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=209101

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر