1

اختصاصی/۵۰ هزار نفر ساعت صرف بررسی و تصویب لایحه برنامه ششم در مجلس شده است

  • کد خبر : 209211
  • ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: حدود ۵۰ هزار نفر ساعت کمیسیون تلفیق برنامه و صحن علنی مجلس صرف تدوین و تصویب لایحه برنامه ششم توسعه تا کنون کرده است.

“محمد خدابخشی” سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در گفتگو با خبرنگار مجلس افق نیوز، با اشاره به اینکه لایحه برنامه ششم توسعه طی ۲۱ روز و به مدت ۵ هفته و طی ۴۹ جلسه دو یا سه شیفته در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: با احتساب ۴۹ جلسه علنی مجلس در تعداد ۲۹۰ نماینده و ضرب در میانگین سه ساعت جلسات حدود ۴۲هزار و ۶۳۰ نفر ساعت، بررسی برنامه ششم در صحن علنی زمان برده است.

نماینده مردم الیگودرز تصریح کرد: همچنین با احتساب برگزاری ۵۰ جلسه کمیسیون تلفیق برنامه ششم ضرب در ۴۵ نفر اعضای آن در سه ساعت زمان میانگین فعالیت طی هر جلسه، ۶۷۵۰ نفر ساعت زمان صرف تدوین و بررسی برنامه ششم در کمیسیون تلفیق برنامه ششم شده است.

خدابخشی با اشاره به اینکه در پایان مجموع جمع ارقام صرف شده در کمیسیون تلفیق برنامه ششم و صحن علنی رقمی بالغ بر ۵۰ هزار نفر ساعت به دست می‌آید، خاطرنشان کرد: اکنون این لایحه در شورای نگهبان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و باید دید تا چه میزان از مواد و مصوبات به مجلس ارجاع می‌شود ‌تا بار دیگر آن‌ها را طی جلسات کمیسیون تلفیق و مجلس بررسی و اصلاح کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=209211

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر