1

سلطانی‌فر: ۴۰۰۰ پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور داریم

  • کد خبر : 209305
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸

وزیر ورزش و جوانان در نشست هیات‌های ورزشی خراسان شمالی، گفت: بحث اسپانسر در اقتصاد ورزش ایران کوچک مانده و هنوز ساز و کارهای قانونی برای ورود بخش خصوصی و بنگاه‌های اقتصادی به ورزش کشور فراهم نشده است.

مسعود سلطانی فر - وزیر ورزش

به‌ گزارش افق به نقل از ‌ایسنا، مسعود سلطانی‌فر، در نشست هیات‌های ورزشی در خراسان شمالی در پاسخ به این پرسش که چرا ‌اسپانسرها حمایت لازم را از ورزش بانوان به عمل نمی‌آورند، افزود: بحث ‌اسپانسر در اقتصاد ورزش ایران متاسفانه همان طور که در دنیا بزرگ است در ایران کوچک باقی‌ مانده است و برای ورود بخش خصوصی به ورزش کشور محدودیت وجود دارد. از سوی دیگر به دلیل نبود ساز و کارهای قانونی مناسب برای بخش خصوصی و بنگاه‌های اقتصادی، ورزش را محلی هزینه‌بر می‌دانند تا سودآور.

او افزود: در دنیا به ورزش به عنوان یک نگاه سرمایه‌گذاری و اقتصادی، توجه می‌شود و در کنار سایر فعالیت‌ها سود مناسبی از طریق ورزش  کسب می‌کند. تمام تلاش ما بر این است تا این ساز و کارها فراهم شود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه‌ داد: در برنامه ششم توسعه قطعا به این امر مهم توجه ویژه‌ای خواهد شد تا بتوانیم تسهیلات ارزان قیمت و مناسبی را برای بخش خصوصی فراهم کنیم تا بتوانند راحت‌تر در ورزش سرمایه‌گذاری لازم را انجام دهند و تا زمانی که این اقدامات صورت نگیرد ما نمی‌توانیم حرکات موثری را در ورزش انجام دهیم.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: بخش خصوصی در حال‌ حاضر  هیچ رغبتی برای سرمایه‌گذاری در ورزش ندارد و باید ما بتوانیم ساز و کارهای لازم و قانونی را در این زمینه فراهم کنیم.

وی در پایان گفت‌: در حال‌ حاضر چهار هزار پروژه‌ ورزشی نیمه تمام در کشور داریم که برای اتمام این پروژه‌ ها به ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=209305

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر