1

کمربند نفوذ ناپذیر استقلال منصوریان (+شماتیک)

  • کد خبر : 209374
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

اضافه شدن تیموریان و جپاروف وقتی با بازگشت چشمی از مصدومیت همراه باشد استقلال را صاحب یک خط میانی قلدر خواهد کرد. آبی های تهران که از ابتدای لیگ برتر نتیجه خوبی نگرفته اند حالا به سراغ مسیری برای گل نخوردن می روند.

استقلال منصوریان با امضای قرارداد جپاروف و تیموریان به خط میانی نفوذ ناپذیر مجهز می شود. خط میانی ای که سرعت بالایی ندارد اما در جنگندگی در لیگ برتبر بی مثال است .

به گزارش عصرایران ، استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر یک شکست دیگر متحمل شد تا شانس خود را برای صعود در جدول از دست بدهد اما این تیم از هفته آینده فرصت خواهد داشت تا با ترکیب جدید به زمین برود . ترکیبی که خط هافبک این تیم را مانند یک دژ نفوذ ناپذیر خواهد کرد.

اضافه شدن تیموریان و جپاروف وقتی با بازگشت چشمی از مصدومیت همراه باشد استقلال را صاحب یک خط میانی قلدر خواهد کرد. آبی های تهران که از ابتدای لیگ برتر نتیجه خوبی نگرفته اند حالا به سراغ مسیری برای گل نخوردن می روند.

مسیری که با جذب دو هافبک قلدر میسر خواهد شد. آبی ها تا اینجای کار فقط امید ابراهیمی را داشته اند اما با بازگشت چشمی و جذب آندو-جپاروف از امروز میشود پلن منصوریان برای بازی های پیش رو را متوجه شد.

پلنی که به احتمال زیاد براساس دفاع و ضدحمله طراحی خواهد شد. استقلال منصوریان در هفته های نیم فصل اول بیشترین ضربه را از گل خوردن در زمان بد دریافت کرده و حالا با خط هافبکی جنگنده می خواهد این مشکل را حل کند.

در اصل آبی ها در خط میانی یک لوزی جنگنده خواهند داشت که اجازه حرکت به خط هافبک هیچ تیمی را نخواهد داد. البته نباید از این مساله عبور کرد که این جنگندگی هم آمار خطای استقلال را بالا خواهد برد و هم سرعت این تیم را کاهش می دهد.

ضمن اینکه سن بالای خط هافبک به خاطردو خرید جدید از دقیقه ۷۰ استقلال را بامشکل مواجه خواهد کرد. اما به نظر می رسد منصوریان برای این لحظات و تعویض هایش برنامه خاصی داشته باشد.

او حتما به گرفتن نتیجه دلخواه تا دقیقه ۷۰ و بعد دفاع از نتیجه فکر خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=209374

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر