1

واکنش منصوریان به بازگشت شهباززاده به استقلال

  • کد خبر : 209391
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در بازی رفت که یک بر صفر جلو بودیم و در عرض سه دقیقه نتیجه عوض شد به اندازه کافی تنبیه شدیم.

منصوریان  واکنش منصوریان به بازگشت شهباززاده به استقلال

افق نیوز/علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: اگر بخواهم درباره شهرهای فوتبالی ایران صحبت کنم، اول از آبادان و دوم از انزلی یاد می‌کنم. مردم آبادان با فوتبال زندگی می‌کنند و شعار “آبادان برزیلته” همیشه همراه آن‌هاست. حساسیت بازی فردا بسیار زیاد است. من بعد از سال ۸۶ یک بار دیگر به این شهر برمی‌گردم. آن زمان بازیکن و کاپیتان استقلال بودم و الان در سمت سرمربی به آبادان برمی‌گردم.

 

وی ادامه داد: در صنعت نفت مربی جدیدی روی نیمکت نشسته و تفکرات جدیدی با خود آورده است. تیم‌های فیروز کریمی اعتقاد به فوتبال بازی کردن دارند و فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارند و تیم‌هایش باهوش بازی می‌کنند.

 

منصوریان درباره بازی خارج از خانه با نفت گفت: ممکن است فردا صنعت نفت در خانه بازی کند اما معلوم نیست نتیجه چه می‌شود. همان طور که دیدید ما در بازی رفت میزبان بودیم و یک بر صفر نیز از حریف جلو افتادیم اما زمانی که فکر می‌کردیم بازی تمام شده است، در عرض سه دقیقه نتیجه بازی عوض شد. همانند بایرن مونیخ که در فینال لیگ قهرمانان در عرض دو دقیقه قهرمانی را تقدیم منچستر کرد. دیگر نباید بگذاریم که تنبیه شویم زیرا در دیدار رفت به اندازه کافی توسط آبادانی‌ها تنبیه شدیم.

 

منصوریان درباره فاجعه پلاسکو نیز گفت: تسلیت ویژه‌ای به آتش‌نشانان و مردم حاضر در پلاسکو می گویم. بارها گفته‌ام به جای کلمه آتش‌نشان باید به آن‌ها جانفشان گفت زیرا این کلمه برازنده آن‌هاست. من شنیدم حتی یک آتش‌نشان زمانی که اطلاع داشت که ساختمان در حال ریزش است برای نجات یک نفر به داخل ساختمان رفت. آن‌ها فوتبال ایران را در غم خود شریک بدانند.

 

منصوریان درباره حضور آندرانیک تیموریان و سرور جپارف در استقلال گفت: جپارف هنوز ذهنیتی از لیگ ایران ندارم و باید شرایطی فراهم کنیم که بتواند خوب کار کند. آندو هم اگر زودتر به ما اضافه می‌شد همراه ما می‌آمد ولی وقتی که به تهران برگردیم تمرین‌هایمان را با او شروع می‌کنیم.

 

او ادامه داد: جابر انصاری و مگویان مصونیت دارند. ما در زمین خوبی تمرین نمی‌کنیم. فکر کنم از اول فصل فقط ۵ بار در کمپ تمرین کردیم و سلامت بیرون آمدیم. هر روز بازیکنان نسبت به تمرین نگاه دیگری پیدا می‌کنند. یعقوب کریمی هم در مچ پایش آسیب دیدگی داشت و برای همین او را همراه خود نیاوردیم.

 

سرمربی استقلال درباره تغییرات این تیم در نیم فصل دوم گفت: تغییر زیادی نداشته‌ایم. دو سه بازیکن مد نظرمان بودند اما شرایط طوری نبود که آن‌ها را جذب کنیم چون زیر قرارداد بودند. با این حال ۵۰ درصد خریدهایمان را انجام دادیم. البته من اعتقاد ندارم که خیلی به ترکیب دست بزنم چون اول فصل ۷ بازیکن جوان آوردیم و حالا دیگر زمانی برای تغییرات بیشتر نداریم.

 

او افزود: باید پشت سر هم بازیکنان جدید را آماده کنیم و به ترکیب بفرستیم. شرایط جدول طوری است که هنوز هم می‌توانیم به بالای جدول فکر کنیم.

 

منصوریان در پاسخ به سوالی درباره سجاد شهباززاده گفت: هر وقت سجاد آمد و با استقلال قرارداد بست، حرفش را می‌زنیم. نمی‌توانیم هر روز از خواب بیدار شویم و بگوییم سجاد در راه است. اگر سه بازیکن تاثیرگذار لیگ را بخواهیم نام ببریم قطعا یکی از آن‌ها کاوه رضایی است. از لحاظ فنی کاملا از او راضی هستیم. او تیم ما را از پایین به بالا می‌برد.

 

او ادامه داد: علاوه بر کاوه، علی قربانی، بهنام برزای و محسن کریمی را داریم. خوشحالم که برزای صبر کرد و خودش را به ما تحمیل کرد. این نشان می‌دهد که او میدان جنگ را ترک نکرد و آنقدر مبارزه کرد تا به ترکیب راه یافت.

 

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=209391

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر