3

هزینه‌های هنگفت پارکینگ در فرودگاه مهرآباد + تصویر

  • کد خبر : 209484
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

در حالی که «پارکینک» جزو مقدماتی ترین خدمات اماکنی همچون فرودگاه ها به حساب می آید، فرودگاه مهرآباد برای پنج روز پارک یک خودرو مبلغی حدود ۱۵۰ هزار تومان دریافت می کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مدتی است که پارکینگ فرودگاه مهرآباد به یک شرکت خصوصی سپرده شده است و این شرکت با ارائه حداقل خدمات، هزینه‌هایی بسیار هنگفت دریافت می کند.

به عنوان نمونه، یک خودرو سواری باید برای پارک پنج شبانه روز مبلغی حدود ۱۵۰ هزار تومان باید پرداخت کند؛ این در شرایطی است که برخی مسافران که قصد مسافرت هوایی دارند، خودروهای خود را برای روزهای بیشتری در این پارکینگ پارک می‌کنند.

یکی از مسافران نیز هنگام خروج از این پارکینگ با اعتراض از نرخ های مشخص شده، به خبرنگار ایلنا گفت: برای یک روز و نیم پارک در این پارکینگ ۳۸ هزار تومان وجه پرداخت کرده‌ام.

وی گفت: نرخ‌های این پارکینگ به صورت مشخص در ورودی این پارکینگ نصب نشده است و هنگام ورود، از یکی از پرسنل این پارکینگ در مورد نرخ سوال کردم و وی اعلام کرد که به ازای پارک خودرو در هر شبانه روز باید ۱۰ هزار تومان هزینه پرداخت کنید.

به طور معمول مالکان خودروها حداکثر نرخ پارکینگ را در هر شبانه روز حدود ۱۰ هزار تومان تصور می‌کنند اما زمان حساب کردن هزینه‌های پارکینگ، با اعدادی بسیار بالاتر مواجه می شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=209484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر