1

از آریو در نوسازی تاکسی های شهری گرگان و گنبد بهره خواهیم برد

  • کد خبر : 210198
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۹:۳۸

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان در بازدید از غرفه سایپا گفت: قول می دهم برای دو شهر گرگان و گنبد جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی از خودرو آریو استفاده کنم.

به گزارش سایپا نیوز: در آئین افتتاح هفتمین نمایشگاه خودرو، تجهیزات قطعات یدکی و خدمات پس از فروش استان گلستان، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به نقش صنعت خودرو به عنوان صنعتی پیشرو در کشور گفت: این صنعت در ۶ ماه ابتدای امسال ۳۷ درصد رشد کرده و قطعا در رشد ۵٫۵ درصدی اقتصاد کشور تاثیرگذار بوده است. و به همین دلیل و اهمیت بالای آن هر کجا نیاز به حمایت داشته دولت از آن حمایت کرده است.

قوانلو تصریح کرد: خوشبختانه پس از برجام کیفیت خودروها رو به بهبود است و امیدواریم همچنان این روند ادامه داشته باشد.

وی همچنین در بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا نقش این گروه خودروساز در تولیدات خودرو داخلی را ارزنده ارزیابی کرد و گفت: سایپا به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان کشور، همواره محصولاتش جزء شناخته شده ترین و پر فروش ترین خودروهای داخلی بوده واین شرکت سعی کرده متناسب با درآمد مردم خودروهای ارزان قیمت و اقتصادی تولید و عرضه کند،البته پس از برجا م و با انعقاد قراردادهای مختلف با شرکت های مطرح دنیا خودروهایی در کلاس بالاتر نیز عرضه کرده است.

قوانلو تصریح کرد: در این شراکت باید به سمت انتقال تکنولوژی برویم و هرچه زودتر و با همکاری شرکت های معتبر جهانی خودروهای با کیفیت بالا در ایران تولید کنیم.

وی خصوص محصولات گروه سایپا بخصوص آریو تاکسی گفت: این خودرو بسیار مناسب ناوگان تاکسیرانی است و قطعا قول می دهم که جهت نوسازی ناوگان خودروسازی از این خودرو استفاده کنم.

وی تاکید کرد که با شهردار گرگان راجع به این موضوع صحبت خواهم کرد و از این خودرو  قطعا برای نوسازی ناوگان حل و نقل عمومی دو شهر گرگان و گنبد بهره خواهیم برد و برای سایر شهرهای استان نیز تلاش خواهم کرد.
گفتنی است در این نمایشگاه ۴۰ شرکت در حوزه صنایع خودرویی از ۸ استان حضور دارند و محصولات خود را به معرض نمایش شرکت کنندگان قرار داده اند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=210198

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر