1

کشف جسد زوج کوهنورد تبریزی پس از سه روز

  • کد خبر : 210533
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۷:۵۳

مدیر روابط عمومی هلال احمر استان از کشف پیکر بی جان زوج کوهنورد تبریزی پس از سه روز مفقود شدن در ارتفاعات کوهستان عون بن علی خبر داد.

به گزارش مهر، علی شهودی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: روز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه ۹۵ زوج کوهنورد تبریزی برای کوهنوردی به ارتفاعات عون بن علی مراجعه و شب به علت عدم بازگشت بستگان این زوج مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام می کنند

وی ادامه داد: پلیس ۱۱۰ طی تماس تلفنی خبر گم شدن زوج جوان تبریزی در ارتفاعات عون بن علی و پیدا شدن خودروی شخصی این زوج را به کلانتری ۲۱ شهرک ارم اطلاع می دهد.

مدیر روابط عمومی هلال احمر استان افزود: نجاتگران تیم تخصصی کوهستان مستقر در پایگاه امداد کوهستان شهدای گمنام عون بن علی عملیات جستجو را برای یافتن زوج مفقود شده از پارکینگ تله کابین بعلت توقف ماشین زوج جوان اقدام می کنند.

وی گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبرسازمان هلال احمر حوالی ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۵ بهمن به محل اعلام شده جهت یافتن زوج مفقود شده اعزام شدند و عملیات جستجو را با بیش از ۶۰ نجاتگر ورزیده کوهستان و باکمک مردم و کمیته امداد و نجات هیات کوهنوردی و با بهره گیری از سگ جستجو آغاز شد.

شهودی اضافه کرد: نجاتگران حوالی ساعت ۱۲ متوجه سقوط بهمن در منطقه ای از کوهستان عون بن علی شدند و با احتمال اینکه زوج جوان در زیر برف ها هستند به جستجو کردن این زوج در زیر برف ها اقدام کردند.

وی اظهار کرد: پس از ۲۴ ساعت تلاش بی وقفه، تیم های امدادی هلال احمر شنبه ۱۶ بهمن حوالی ساعت ۱۳ جسد زن و ساعت ۱۴ جسد بی جان مرد را در زیر برف در منطقه کهلیگ بولاغی پشت تله کابین تبریز پیدا شد.

وی ادامه داد: بنابه اعلام نجاتگران تیم تخصصی کوهستان هلال احمر زوج جوان در مسیر کوهنوردی خود با سقوط بهمن مواجه شده و بهمن زوج کوهنورد را به دره پرت نموده و در زیر برف به ارتفاع بیش از دو متر مدفون ساخته بود که نجاتگران تیم تخصصی کوهستان معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان با استفاده از سونداژ بهمن اجساد آن ها را پیدا کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=210533

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر