2

گازگرفتگی و مسمومیت ۱۴ دانش آموز در مشهد

  • کد خبر : 210667
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴

مدیر روابط عمومی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد گفت: ۱۴ دانش آموز بر اثر گاز گرفتگی و مسمومیت با منواکسیدکربن روز دوشنبه در این بیمارستان بستری شدند.

مدیر روابط عمومی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد گفت: ۱۴ دانش آموز بر اثر گاز گرفتگی و مسمومیت با منواکسیدکربن روز دوشنبه در این بیمارستان بستری شدند.
علی باغستانی در گفت وگو با ایرنا افزود: هم اکنون حال عمومی همه این دانش آموزان مطلوب است و در چند ساعت آینده از بیمارستان مرخص می شوند
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد نیز در خصوص این حادثه گفت: حادثه مسمومیت دانش آموزان در مدرسه ای پسرانه در خیابان دانش مشهد حوالی سرای بلور ساعتی قبل به سازمان اعلام شد.
مهدی رضایی افزود :در این حادثه ۱۴ دانش آموز به احتمال گازگرفتگی و مسمومیت با گاز منواکسید کربن به بیمارستان منتقل شده بودند.
وی با با بیان اینکه این عملیات قبل از ظهر دوشنبه پایان یافت، اظهار کرد : کارشناسان سازمان بررسی های لازم در محیط برای مشخص شدن علت این مسمومیت را انجام دادند.
وی گفت : در زمان حضور ماموران آتش نشانی و بررسی های میدانی هیچ آثاری از انتشار گاز منواکسید کربن در محل وجود داشت و بخاری نیز ایمن بود.
محمد امیری نژاد مسئول پیشگیری سازمان آتش نشانی مشهد اول مهر ماه سال جاری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرده بود ، کمتر از ۱۵ درصد مدارس مشهد دارای تاییدیه ایمنی هستند.
حدود ۶۰ درصد جمعیت دانش آموزی یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری خراسان رضوی در مشهد تحصیل می کنند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=210667

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر