3

مدیرعامل بیمه ملت: ساختمان های پرخطر را بیمه نمیکنم/ دومین شرکت بیمه تخصصی زندگی را ایجاد می کنیم

  • کد خبر : 210695
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳

ابراهیم پور در حاشیه افتتاح نخستین شعبه بیمه ملت گفت: در نظر داریم دومین شرکت تخصصی بیمه زندگی را با مشارکت ۴ سهامدار دیگر در کشور ایجاد نماییم

 

به گزارش خبرنگار حوزه بیمه و بانک افق ظهر امروز( دوشنبه ۱۹ بهمن) همزمان با ایام دهه فجر اولین شعبه بیمه ملت در راستای افزایش کیفیت خدمات به بیمه گذاران با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران شرکت بیمه ملت افتتاح گردید.

ابراهیم‌پور مدیرعامل بیمه ملت در حاشیه مراسم افتتاح نخستین شعبه بیمه ملت اظهار داشت:با انجام تغییراتی در حوزه معاونت فنی بیمه ملت، این معاونت به دو بخش بیمه زندگی و بیمه غیر زندگی تقصیم گردیده است.

وی ادامه داد: تفکیک معاونت فنی به این دو بخش برای اولین بار در صنعت بیمه کشور رخ می دهد.

مدیرعامل بیمه ملت همچنین در حاشیه مراسم افتتاح در نشستی خبری با تاکید بر عدم وجود مطالات مشکوک الوصول اظهار داشت: مدیریت وصول مطالبات به صورت سازمان‌یافته و با دسته بندی مطالبات اقدام به وصول مطالبات نمود.

وی افزود: بخشی از مطالبات شرکت وصول گریده و ظرف  ۶ ماه آینده وضعیت مطالبات معوق شرکت به نقطه مناسب خواهد رسید.

ابراهیم پور  در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص میزان مطالبات معوق این شرکت گفت: مطالبات معوق بیمه ملت هم‌اکنون ۸۰ میلیارد تومان است که حدود ۴۰ میلیارد تومان آن به هواپیمایی آسمان مربوط می‌شود. در خلال مذاکرات با این شرکت به توافق رسیدیم و به زودی مطالبات شرکت از هواپیمایی آسمان وصول خواهد شد.

وی همچنین با تاکید بر هدفمند بودن ایجاد شعب جدید در استانها تصریح کرد: بنا نداریم در همه استان‌ها شعبه بزنیم زیرا هدف‌گذاری ما تأسیس شعبه در ۱۰ استان است که الویت بکارگیری نیروهای عب استانی از کارمندان داخلی بیمه ملت می باشد.

مدیرعامل بیمه ملت در ادامه اظهارداشت: در نظر داریم دومین شرکت تخصصی  بیمه زندگی را  با مشارکت ۴ سهامدار دیگر در کشور ایجاد نماییم

وی ادامه داد: البته طبق ضوابط بیمه مرکزی در خصوص شرکت‌های بیمه حداکثر ۲۰ درصد سهم می‌توانند داشته باشد بنابراین با ۴ شرکت دیگر در این زمینه مذاکره کرده‌ایم که از جمله این شرکت‌ها می‌توان به بانک رفاه و صندوق تأمین اجتماعی اشاره نمود.

ابراهیم‌پور با اشاره به افزایش مقطعی مراجعات مردم به بیمه ها برای خرید بیمه نامه آتش سوزی پس از حادثه پلاسکو گفت:  با توجه به ریسک بالا ساختمان های پرخطر، هرگز وارد بیمه این ساختمان‌ها نخواهیم شد. ما ساختمان‌هایی را بیمه می‌کنیم که به نکات ایمنی نهادهای ناظر توجه نمایند.

مدیرعامل بیمه ملت همچنین در بخش دیگری از سخنان خود ایجاد طرح های بیمه ای جدید همچون طرح بیمه همراه خیرین با مشارکت بهزیستی، ایجاد طرح بیمه مستمری زنان ، طرح بیمه کارت های اعتباری و همچنین افزایش سرمایه اولیه بیمه ملت به ۴۰۰ میلیارد تومان از جمله اقداماتی دیگری برشمرد که در راستای گسترش خدمات این بیمه به ملت عزیز ایران اسلامی توسط بیمه ملت صورت خواهد پذیرفت.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=210695

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر