2

بررسی طرح تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد در کمیسیون اجتماعی بعد از تعطیلات مجلس

  • کد خبر : 210815
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طرح تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد بعد از تعطیلات در کمیسیون اجتماعی مورد بررسی قرار می گیرد.

 

بررسی طرح تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد در کمیسیون اجتماعی بعد از تعطیلات مجلس

احمد بیگدلی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان اظهار کرد: طرح تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد به منظور رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در کمیسیون اجتماعی مجلس در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: سالها است که بازنشستگان فولاد در نوع دریافت حقوق خود دچار گرفتارهایی هستند از این رو کمیسیون اجتماعی مجلس برای پیگیری این وضعیت طرح تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد را در دستور کار خود قرار داده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: بدون شک با توجه با اینکه بازنشستگان صندوق فولاد خواهان دریافت حق و حقوق خود هستند و بارها اعتراضات خود را اعلام کردند مشکلاتی در این صندوق وجود دارد که باید بررسی شود.

بیگدلی تاکید کرد: پیش‌تر نیز گزارش هایی مبنی بر وجود تخلف در صندوق فولاد به ما ارسال شده بود از این رو تصمیم گرفتیم که با تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیتی که بازنشستگان صندوق فولاد در حال حاضر با آن روبرو هستند امیدوار هستیم با تحقیق و تفحص و انجام اقدامات درست در حل مشکلات آنها وارد عمل شویم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان اظهار کرد: بعد از پایان تعطیلات مجلس طرح تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=210815

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. باسلا خدا کند یک فرجی نسبت به حقو حقوق بازنشستگان فولاد انجام پذیرد خدا قوت.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر