1

به دنبال میزبانی خصوصا در بخش بانوان هستیم/ بعد از برجام تعاملات‌مان بیشتر شده‌است

  • کد خبر : 211148
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴

وزیر ورزش و جوانان گفت : بعد از اجرای برجام رویکرد خوبی برای گسترش تعاملات داشته‌ایم. در عرصه‌های مهم نیاز به این تعامل داریم که یکی از آن‌ها ورزش است.

مسعود سلطانی فر - وزیر ورزش

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید که در ماه‌های اخیر با تقاضای ایران برای میزبانی رویدادهای ورزشی بیشتر موافقت شده است.

به گزارشافق نیوز/ وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم افتتاحیه قهرمانی شطرنج زنان جهان در هتل اسپیناس پالاس در جمع خبرنگاران گفت: بعد از اجرای برجام رویکرد خوبی برای گسترش تعاملات داشته‌ایم. در عرصه‌های مهم نیاز به این تعامل داریم که یکی از آن‌ها ورزش است. برنامه‌ریزی کرده‌ایم که با کشورهای بیشتری تعامل داشته باشیم. از تجربیات گذشته استفاده می‌کنیم. خوشبختانه در ماه‌های اخیر با تقاضاهای ما برای میزبانی موافقت می‌شود اما در گذشته خیلی تمایل به میزبانی‌های ایران نداشتند.

وی در ادامه افزود: بنا داریم حالا از این ظرفیت استفاده کنیم و خصوصا در بخش بانوان میزبانی‌های بزرگ را بگیریم. البته این میزبانی‌ها باید با فرهنگ و ایدئولوژی ما همگام باشد.

سلطانی‌فر ادامه داد: ۶۳ شطرنج‌باز به ایران آمده‌اند و حدود ۲۳ روز اینجا هستند. این مسئله باعث می‌شود که این رشته در ایران گسترش پیدا کند و نوجوانان به این رشته علاقه‌مند شوند. از ظرفیت‌های دیگر رشته‌ها که در آن عملکرد خوبی داریم، مثل کشتی، وزنه برداری و رشته‌های رزمی استفاده خواهیم کرد و با دیگر کشورها تعامل خواهیم داشت چرا که هر گونه تعامل باعث رشد و گسترش آن ورزش می‌شود و خصوصا این اتفاق در رده‌های پایه می‌افتد. امیدواریم با کسب عناوین در رشته‌های مختلف باعث به اهتزاز درامدن پرچم کشورمان شویم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان در خصوص تامین هزینه رقابت‌های شطرنج قهرمانی زنان جهان گفت: در حدی که برای وزارت ورزش و جوانان امکان بود کمک کردیم و بقیه هزینه‌ها نیز از سوی اسپانسرها تامین می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=211148

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر