1

بازی یاسین‌پیشرو و دانشگاه آزاد باید تکرار شود/ دادن کارت بازی به معنی مجوز بازی بازیکن است

  • کد خبر : 211493
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

عضو کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: دیدار دو تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم و دانشگاه آزاد باید تکرار شود.

 

نصیرزاده

افق نیوز/ روز پنجشنبه، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکمی جنجالی درخصوص دیدار تیم‌های فوتسال یاسین پیشرو قم و دانشگاه آزاد صادر کرد. بر این اساس، تیم یاسین به خاطر استفاده از مهدی زاهدی بازیکن خود که غیرمجاز شناخته شده، محکوم به شکست ۳ بر صفر مقابل دانشگاه آزاد شده است. پس از این حکم، تیم فوتسال طرح و توسعه الوند که با احتساب سه امتیاز دانشگاه آزاد مقابل تیم قمی، به قعر جدول لیگ برتر سقوط کرد، از سفر به تبریز برای دیدار مقابل دبیری انصراف داد و این مسابقه لغو شد.

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، در خصوص این موضوع اظهار داشت:‌ طبق ماده ۸۲ آئین نامه فدراسیون فوتبال وقتی تشکیلات برگزارکننده بازیکنی را مجاز به انجام بازی اعلام می‌کند و آن تیم برنده مسابقه می‌شود، باید مسابقه تکرار شود.

وی در خصوص اعلام رأی کمیته انضباطی در خصوص ۳ بر صفر اعلام شدن نتیجه به نفع دانشگاه آزاد گفت: تیم بازنده می‌تواند به کمیته استیناف اعتراض کند و به بند ۳ ماده ۸۲ استدلال کند و آنجا ممکن است رأی کمیته انضباطی تغییر کند.

عضو کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در ادامه تصریح کرد:‌ آمدن بازیکن پایه به تیم بزرگسالان منع قانونی ندارد اما ممکن است کمیته فوتسال مقرراتی را وضع کرده باشد که طبق آن تیم یاسین‌پیشرو را بازنده اعلام کرده است. وقتی مقامات رسمی کارت بازی برای بازیکنی صادر می‌کند این به نوعی مجوز مسابقه تلقی می‌شود و به همین دلیل نمی‌توان تیم برنده را، بازنده اعلام کرد. باید یا نتیجه مسابقه باقی بماند یا حداکثر بازی تکرار شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=211493

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر