3

هشدار سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی درباره پارتی شبانه سفرا

  • کد خبر : 211497
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

نقوی حسینی با اشاره به سرو مشروبات الکلی در برخی سفارتخانه ها گفت: چنانچه آثار این اقدامات در خارج از سفارتخانه پدیدار شود قابل پیگیری، بررسی و رسیدگی است.

به گزارش افق نیوز، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه پارتی های  شبانه سفرا هم در داخل سفارتخانه ها و هم خارج آنجا برگزار می شود اظهار داشت: اقداماتی که داخل سفارتخانه انجام می شود چون خاک آن کشور محسوب می شود به خود آن کشور مربوط می شود اما اگر اقداماتی در داخل سفارتخانه انجام شود و آثار آن به بیرون منتقل شود و اثر آن اقدام در بیرون تاثیرگذار باشد قطعا آن اقدام قابل پیگیری، بررسی و رسیدگی است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به سرو مشروبات الکلی در برخی از این پارتی های شبانه اظهار داشت: چنانچه آنها با حالت مستی به خیابان بیایند و آثار آن در خیابان به جای بگذارند و برای شهروندان مشکل ایجاد کنند و یا باعث تصادف و راه بندان شوند قطعا باید نسبت به آثار خروجی آن اقدام لازم صورت بگیرد.

وی افزود: هر اقدامی از سوی سفرا و دیپلمات های کشورهای خارجی که در کشورمان مهمان ما هستند و ما میزبان آنها محسوب می شویم در خارج از سفارتخانه باید در چهارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی باشند و همه دیپلمات ها و میهمان های دیپلماسی ما باید شئونات جامعه اسلامی را رعایت کنند.

نقوی حسینی با اشاره به برگزاری میهمانی های خارج از شئونات اسلامی از سوی سفرا برخی کشورها تاکید کرد: هر گونه پارتی، نشست شبانه یا محفلی که برخلاف شئونات دینی و مقررات جمهوری اسلامی ایران باشد قطعا جرم است و فرقی نمی کند که مجرم ایرانی یا خارجی باشد.

اوایل مرداد امسال بود که ضابطان در اقدامی پیش­گیرانه خانه­ ای را که برای برگزاری مجلس مختلط و برای فساد برای برخی دیپلمات‌های کشورهای خارجی و برخی افراد داخلی مرتبط مهیا شده بود را کشف کردند.

عباس جعفری دولت ­آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران روز یکشنبه دهم مرداد ماه در ششمین نشست دادستانی تهران در امر زندان­ها طی سال جاری، با اعلام این که از منزل مذکور چهار هزار لیتر مشروب الکلی کشف شده است، اظهار داشت: امروز دشمنان انقلاب در مورد فساد و فحشا سازمان­ یافته عمل می ­کنند و این اقدام ضابطان، از آن جهت که پیشگیرانه بوده و نشان از اشراف دستگاه ­های اطلاعاتی و ضابطان بر امور شهر دارد، قابل تقدیر است.

دادستان تهران در تاریخ دهم مرداد ماه، افزود: طی دو ماه گذشته این دومین خانه­ ای است که با برخی دیپلمات‌های خارجی در تهران و عوامل ایرانی در ارتباط بودند، در تهران کشف شده و این شیوه پیش­گیرانه باید ادامه یابد تا تمام مراکز مهیا برای فساد شامل باغ‌ها، تالارها و اماکن معد برای فساد در اشراف اطلاعاتی ضابطان قرار گیرد.

منبع: میزان
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=211497

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر