1

عارف: استیضاح دانش آشتیانی با هیچ معیاری قابل قبول نیست

  • کد خبر : 211621
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۹:۳۳

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز (دوشنبه) مجمع عمومی فراکسیون امید با حضور فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی، گفت، استیضاح وزیر آموزش و پرورش با هیچ معیاری قابل قبول نیست.

نشست خبری دکتر عارف رییس فراکسیون امید

محمدرضا عارف در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: من موافق استیضاح آقای دانش‌آشتیانی نیستم زیرا هنوز زمانی از فعالیت ایشان نگذشته که بتوانیم ارزیابی دقیقی داشته باشیم. این که بخواهیم وزیری را که دو سه ماه بیشتر از فعالیتش نگذشته، استیضاح کنیم با هیچ معیاری قابل نیست.

وی با بیان این که استیضاح حق نمایندگان است، در عین حال گفت:‌ استیضاح دانش آشتیانی در دستور کار کمیسیون آموزش قرار دارد و ان‌شاء‌الله با بحث هایی که در کمیسیون می‌شود دوستانی که تقاضای استیضاح را مطرح کردند، تقاضایشان را پس بگیرند و اجازه دهند ایشان فعالیت خود را ادامه دهد؛ به ویژه این که اغلب محورهای استیضاح مربوط به زمان مدیریت ایشان نیست.

عارف جلسه امروز فراکسیون امید با دانش آشتیانی را در ادامه جلسات این فراکسیون با وزرا عنوان و خاطرنشان کرد: این جلسه تصادفا با موضوع استیضاح آقای دانش  آشتیانی همزمان شد. ایشان برنامه‌های خوبی که بیانگر اشراف و تسلط به آموزش و پرورش است، مطرح کرد و برای اجرای برنامه‌ها توقع همکاری مجلس را داشت که ما هم قول همکاری دادیم.

وی ادامه داد: بحث‌های ما نیز عمدتا بحث تخصصی با وزرا  است و در نهایت در مورد استیضاح به جمع‌بندی فراکسیونی می‌رسیم.

رئیس فراکسیون امید در پایان اضافه کرد:‌ در مورد آقای آخوندی هم فراکسیون امید جلسه‌ای با ایشان داشت اما هنوز شورای مرکزی در این‌باره جمع‌بندی نکرده و هرگاه استیضاح در دستور کار مجلس قرار گیرد، نظر فراکسیون در این زمینه نیز اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=211621

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر