1

اختصاصی/شهردار تهران ۱۲۰ مورد از املاک نجومی را پذیرفته است

  • کد خبر : 211710
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با بیان اینکه شهردار تهران وجود ۱۲۰ مورد از املاک نجومی را پذیرفته است، گفت: با وجود بررسی بودجه، انجام تحقیق و تفحص از املاک نجومی در خانه ملت ادامه خواهد داشت.

“علیرضا رحیمی” نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار مجلس افق نیوز، با اشاره به روند تحقیق و تفحص از املاک نجومی و شهرداری در خانه ملت اظهار داشت: قالیباف شهردار تهران در جلسه کمیسیون عمران وجود ۱۲۰ مورد املاک نجومی را تایید کرده است اما این تحقیقات همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: دادستان هم به موضوع املاک نجومی ورود کرده و تاکنون برای شفاف‌سازی تعداد قابل توجهی از اشخاص را احضار کرده است و گزارش آن را حدود یک ماه پیش در رسانه اعلام کرد.

رحیمی با بیان اینکه گزارشات دادستان و پاسخ ۱۲ سوال نمایندگان درباره املاک نجومی تاکنون به کمیسیون عمران ارسال نشده است، افزود: همان تعداد املاکی که شهردار تهران نیز پذیرفته باید گزارش آن به این کمیسیون ارائه شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با اشاره به آغاز بررسی لایحه بودجه سال ۹۶ در مجلس از هفته آینده  تصریح کرد: با وجود بررسی بودجه، انجام تحقیق و تفحص از املاک نجومی در خانه ملت ادامه خواهد داشت البته تاکنون شش جلسه در این رابطه برگزار شده است.

وی ادامه داد: نمایندگان درخواست‌کننده تحقیق و تفحص توقع دارند که هرچه زودتر گزارشات توافق شده به صورت مکتوب و هم پاسخ دوازده سوال شان به کمیسیون عمران ارائه شود.

رحیمی همچنین با اشاره به پیگیری کمیته مجمع نمایندگان تهران درباره پلاسکو گفت: این کمیته بعد از ارائه گزارش در صحن علنی همچنان با دیدی بلند مدت نسبت به ایمنی شهر، اجرای استانداردهای شهری، ساختمان‌ها و مدیریت بحران در حوزه شهرسازی به کار بررسی خود ادامه می‌دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=211710

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر