5

توازن منطقه‌ای به ضرر اسرائیل به هم خورده است

  • کد خبر : 21177
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۴

احمد وحیدی گفت :رژیم صهیونیستی هنوز تاوان صبرا و شتیلا و نوار غزه را پرداخت نکرده و در صورت حمله به ایران انتقام این شهرها را از آنان می‌گیریماحمد وحیدی پیش از ظهر امروز در رزمایش ۵۰ هزاری نفری فداییان انقلابی جهان اسلام در بوشهر اظهار داشت: دشمن باید به این سؤال پاسخ دهد که […]

احمد وحیدی گفت :رژیم صهیونیستی هنوز تاوان صبرا و شتیلا و نوار غزه را پرداخت نکرده و در صورت حمله به ایران انتقام این شهرها را از آنان می‌گیریماحمد وحیدی پیش از ظهر امروز در رزمایش ۵۰ هزاری نفری فداییان انقلابی جهان اسلام در بوشهر اظهار داشت: دشمن باید به این سؤال پاسخ دهد که در صورت حمله به ایران خود را برای چه مدت نبرد و چه میزان غرق شدن ناوها و کشتی‌های خود آماده کرده است.
وی افزود: آمریکا گمان نکند در افغانستان و عراق جنگی کرده، در عراق که صدام عقب نشینی کرد و در افغانستان هم که کسی نبود که جنگی کند و در ویتنام نیز همه دیدند به چه وضعی دچار شدند.
وزیر دفاع ادامه داد: آمریکا و متحدانش بدانند ایران چنان قوی است که جنگی را نشان آمریکا می‌دهد که جنگیدن را یاد بگیرد و بداند جنگیدن و رزمنده یعنی چه.
وحیدی تصریح کرد: آمریکا در تاریخ ۶۰ سال بعد از جنگ دوم جهانی حدود ۱۰۰ عملیات نظامی داشته اما در هیچ‌کدام جنگی نکرده است اما ایران مجهز به سلاح ایمان و عقیده است و با دیگران فرق می‌کند.
وزیر دفاع گفت: رژیم صهیونیستی برای چه تهدید می‌کند، خود را برای چند هزار موشک آماده کرده ۱۰ هزار، ۲۰ هزار، ۵۰ هزار، ۱۰۰ هزار،۱۵۰ هزار و یا بیشتر؟
وحیدی بیان کرد: رژیم صهیونیستی وقتی بخواهد تهدید خود را علیه ایران اسلامی عملی کند، رزمندگان بسیجی انتقام خون چند سال ظلم این رژیم علیه ملت‌های مظلوم را می‌گیرد.
وی افزود: رژیم صهیونیستی هنوز تاوان صبرا و شتیلا و نوار غزه را پرداخت نکرده و در صورت حمله به ایران انتقام این شهرها را از آنان می‌گیریم، حال اگر آماده جنگیدن هستند جلو بیایند.
وزیر دفاع تاکید کرد: بسیجیان جان بر کف ایران اسلامی در صورت حمله به اسرائیلی‌ها فرصت نفس کشیدن هم نمی‌دهند.
وحیدی گفت: توازن منطقه‌ای به ضرر اسرائیل به هم خورده چون شعارهایی که در دنیای اسلام سر داده می‌شود فضا را برای نفس کشیدن اسرائیل محدود می‌کند.
وی گفت: ایران اسلامی با اتکا به بسیج و وجود رهبری آزاد اندیش و فرزانه و شجاع، می‌رود تا وحدت امت اسلامی را به وجود بیاورد و تمدن اسلامی بر پایه عقلانیت، علم و اخلاق و آزادی فلسطین از چنگال دشمنان را شاهد باشیم.

پیام رزمایش ۵۰ هزار نفری آمادگی ایران برای دفاع از کشور است
وزیر دفاع با تبریک هفته بسیج گفت: پیام این رزمایش در کنار آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس این است که ما برای دفاع همه جانبه از وجب به وجب خاک ایران بزرگ آماده‌ایم.
وحیدی تاکید کرد: پیام دیگر این رزمایش این است که آب‌های خلیج فارس و عمان تا زمان حضور بسیجیان هرگز نمی‌تواند محل سوءاقدام دشمن قرار گیرد.
وی گفت: تصور دشمنان این است که ملت ایران را تهدید می‌کنند اما بدانند ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی، حضرت امام و مقام معظم رهبری تهدیدپذیر نیست؛ به این دلیل که بزرگ‌ترین ارزشش جهاد فی‌سبیل الله است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21177

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر