1

اختصاصی/بررسی انتقادات وارده به جشنواره فیلم فجر با حضور امیری‌صالحی در کمیسیون فرهنگی

  • کد خبر : 211837
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از دعوت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان برگزاری جشنواره فیلم فجر به کمیسیون متبوع خود برای بررسی انتقادات وارده به این جشنواره بپردازد.

 

حجت‌الاسلام “احمد مازنی” عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار مجلس افق نیوز، با اشاره به بررسی انتقادات وارد شده به برگزاری جشنواره فجر در کمیسیون متبوع خود گفت: قبل از برگزاری جشنواره فیلم فجر بنده طی نشستی با ایوبی رئیس سازمان سینمایی و همکاران وی در جریان کل اطلاعات جشنواره قرار گرفتم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تصریح کرد: طی برگزاری جشنواره شاهد انتقادات جدی درباره داوری فیلم ها و برخی مسایل در رسانه‌ها بودیم که براین اساس نشستی را با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم.

وی ادامه داد: صالحی‌امیری طی جلسه بخشی از انتقادات را وارد دانست اما فرصت خواست تا در این مورد گزارش کاملی تهیه کرده و به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه کند.

مازنی با بیان اینکه کمیسیون فرهنگی تصمیم دارد تا با دعوت از وزیر فرهنگ و ارشاد و ایوبی به بررسی مجموعه اتفاقات و انتقادات طی برگزاری جشنواره بپردازد، اظهار داشت: حجت‌الاسلام پژمان‌فر به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی در اولین فرصت این نشست را باید برگزار کند تا دیدگاه‌های مختلف مورد بحث قرار بگیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: بنده معتقدم ملاحظات سیاسی هم در روال کاری جشنواره بی‌تاثیر نبوده است زیرا متاسفانه ناهماهنگی‌های میان اهالی فرهنگ و هنر در بروز برخی مشکلات بی‌تاثیر نیست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر ضمن احترام برای مسئولان برنامه سینمایی هفت گفت: سبک مدیریت این برنامه مورد پسند نبود و می‌توانست متین تر و مودبانه تر مسایل فرهنگی را نقد کند، در حوزه مسایل فرهنگی بویژه حوزه هنر نمی‌توان با توهین برخورد کرد بنده اگر به برنامه هفت بروم این انتقادات را مسلما بیان می‌کنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=211837

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر