2

مسیرهای زنجان ـ بیجار و تکاب ـ بیجار بسته شد/ ۱۲ راه روستایی بیجار مسدود است

  • کد خبر : 212019
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیجار ضمن اشاره به انسداد جاده ۱۲ روستای بیجار، از بسته‎شدن مسیرهای زنجان ـ بیجار و تکاب ـ بیجار خبر داد.

خبرگزاری فارس: مسیرهای زنجان ـ بیجار و تکاب ـ بیجار بسته شد/ 12 راه روستایی بیجار مسدود است

کوروش پورجعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار، از انسداد مسیر ۱۲ راه روستایی به دلیل بارش برف و کولاک، در این شهرستان خبر داد.

به گفته وی، هم اکنون به علت کولاک شدید و عدم دید کافی نمی‎توان به مسیرهای بسته روستایی ورود پیدا کرد و به محض بهترشدن هوا این مسیرها با تلاش راهداران بازگشایی خواهد شد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیجار توصیه کرد: مردم در صورت امکان از مسافرت‎های غیرضروری پرهیز کنند.

پورجعفری گفت: به علت اعلام حوزه‎های زنجان و تکاب مبنی بر بسته‎شدن این محورها، اداره راه بیجار به ناچار مجبور است این مسیرها را مسدود اعلام کند و تا اطلاع ثانوی این مسیرها بسته و تردد از این مسیر ها ممنوع می‌باشد.

وی اعلام کرد: در صورتی که مردم ناچار به مسافرت به تهران هستند از مسیرهای قروه و همدان به سمت تهران حرکت کنند و از تردد از مسیر جاده بیجار ـ زنجان خودداری کنند.

پورجعفری از امدادرسانی به یک مریض بدحال در مسیر بسته روستای درویش‌خاکی در روزهای گذشته در برف و بوران خبر داد و گفت: راه این روستا نیز به علت بارش برف مسدود بود و صبح امروز طی تماس اهالی روستا برای انتقال مریض بدحال به بیمارستان، راهداران سریعا خود را به این روستا رسانده و بعد از بازگشایی مسیر روستا بیمار را نجات و به بیمارستان انتقال دادند.

این مسوول همچنین از نجات جان مادر باردار گرفتار در برف در روستای کوله‌زان توسط مأموران راهداری و اورژانس خبر داد و گفت: این مادر باردار به بیمارستان منتقل شد و هم اکنون در سلامت کامل است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212019

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر