1

۱۸ گردان سپاه برای خدمات‌رسانی مطلوب در گیلان سازماندهی شدند

  • کد خبر : 212131
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۹:۲۳

جانشین فرمانده سپاه‌ قدس گیلان گفت: به منظور امدادرسانی و خدمات‌رسانی مردم گیلان در ایام بحرانی بارش‌برف ۱۸ گردان نیروهای بسیج در سطح گیلان سازماندهی شدند.

18 گردان سپاه برای خدمات‌رسانی مطلوب در گیلان سازماندهی شدندبه گزارش افق نیوز/سردار مهدی کاظمی‌پور در نشست‌خبری، با اشاره به بارش سنگین‌برف در سطح استان‌گیلان اظهار داشت: با توجه به بارش برف‌ اخیر در استان جلسات متعددی با مدیریت‌ بحران گیلان در راستای شناسایی نقاط‌ضعف و قوت مقابله با مشکلات ناشی از بارش برف در استان برگزار شد.
جانشین فرمانده سپاه‌قدس گیلان با اشاره به اینکه سپاه‌پاسداران استان‌گیلان نقشه‌راهی را برای رفع مشکلات پیش‌رو برای خود ترسیم کرده‌ است، افزود: سپاه‌ پاسداران گیلان با ۴۰ دستگاه ماشین‌آلات مهندسی در سه منطقه شرق، شمال و مرکز استان برای رفع مشکلات ناشی از برف در گیلان مستقر شد.
سردار کاظمی‌پور با تاکید براینکه ۴۰ دستگاه مذکور در حال بازگشایی راه‌های مواصلاتی و اصلی سطح استان هستند، خاطرنشان‌کرد: سپاه‌پاسداران استان‌گیلان ۶۵ خودرو کمک‌دار برای تسهیل در اقدامات دستگاه‌های خدماتی مانند برق، گاز و آب به این ادارات اعزام کرده است.
وی از سازماندهی نیروهای‌ بسیج سطح استان توسط فرماندهی سپاه‌ قدس گیلان خبرداد و افزود: به‌منظور امداد‌رسانی و خدمات‌رسانی به شهروندان در ایام بحرانی بارش برف نیروهای بسیج در سطح گیلان سازماندهی شدند.
جانشین فرمانده سپاه‌قدس گیلان نیروهای بسیج سازماندهی شده در راستای خدمات‌رسانی به مردم در استان را ۱۸ گردان عنوان‌کرد و افزود: نیروهای جان‌برکف بسیج گیلان در راستای رفع مشکلات ناشی از بارش برف به مردم فهیم استان خدمات‌رسانی می‌کنند.
میزان
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212131

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر