2

ترامپ: از مشاغل آمریکا محافظت می‌کنم

  • کد خبر : 212185
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۶:۵۶

دونالد ترامپ وعده داد هر اقدامی که باشد برای توسعه بازار کار در آمریکا انجام می‌دهد.

افق نیوز/ “دونالد ترامپ”، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته در مراسم رونمایی از جدیدترین جت مسافربری شرکت بوئینگ در ایالت کارولینای جنوبی وعده داد که برای بهبود وضع کار در آمریکا تلاش می کند و شرکت هایی را که در کشورهای دیگر به فعالیت مشغول هستند جریمه خواهد کرد.

وی خطاب به کارکنان شرکت هواپیماسازی بوئینگ گفت: “من هر کاری که لازم باشد انجام می دهم که قدرت آمریکا را افزایش دهم و بتوانم مردم کشورمان را به بازار کار بازگردانم. این شعار ماست: محصول آمریکایی بخر، نیروی آمریکایی استخدام کن.”

دونالد ترامپ همچنین اعلام کرد هر شرکتی که از کارکنان آمریکایی بخواهد برای کار به یک کشور دیگر منتقل شوند، جریمه خواهد شد.

بازدید ترامپ از شرکت هواپیماسازی بوئینگ در شهر “نورث چارلستن” در کارولینای جنوبی و تمجید وی از این شرکت یک موفقیت برای بوئینگ محسوب می شود؛ زیرا رئیس جمهور آمریکا پیشتر از این شرکت هواپیماسازی بخاطر هزینه های سرسام آور ساخت هواپیمای شماره یک نیروی هوایی آمریکا (ایر فورس وان) انتقاد کرده بود.

ترامپ همچنین پیشتر از شرکت هواپیماسازی لاکهید مارتین خواسته بود هزینه ساخت جنگنده های اف ۳۵ را کاهش دهد، در غیر اینصورت این جنگنده ها را با تعدادی از جنگنده های شرکت بوئینگ جایگزین می کند

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212185

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر