4

واکنش ایسکو به بی‌اعتمادی زیدان

  • کد خبر : 212270
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

هافبک اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید اعلام کرد که در پایان فصل جاری درباره ماندن یا نماندنش در سانتیاگو برنابئو تصمیم‌گیری خواهد کرد.

به گزارش افق نیوز، با وجود افزایش چشمگیر مدت زمان حضور ایسکو در ترکیب اصلی رئال مادرید از آغاز سال ۲۰۱۷ هنوز هم شائبه‌هایی درباره احتمال نماندن او در سانتیاگو برنابئو در پایان فصل جاری وجود دارد و با اظهار نظر او درباره آینده‌اش باید انتظار شکل گرفتن موج جدیدی از شایعات درباره آینده این هافبک اسپانیایی را داشت.

او شب گذشته (شنبه) در پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر اسپانیول نقش پررنگی ایفا کرد و با سانتر دقیقش روی سر آلوارو موراتا و پس از آن ارسال یک پاس عمقی برای گرث بیل سازنده هر دو گل کهکشانی‌ها بود. به این ترتیب هافبک پیشین مالاگا تعداد پاس‌های گلش در این فصل لالیگا را به ۵ رساند. با این حال ظاهراً ایسکو هنوز از یک چیز ناراضی است: بی‌اعتمادی سرمربی‌اش زین‌الدین زیدان به او در بازی‌های بزرگ.

هافبک ملی‌پوش سفیدپوشان مادرید هفته گذشته در بازی خاج از خانه تیمش برابر اوساسونا یکی از بهترین بازیکنان میدان بود و مسبب پیروزی کهکشانی‌ها شد. از این رو شاید او انتظار داشت که زیدان نامش را در ترکیب اصلی رئال برای بازی چهارشنبه هفته گذشته برابر ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا قرار می‌داد اما او حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد.

ایسکو در خصوص آینده‌اش به شبکه beIN Sports گفت: من خونسردم اما برایم مهم است که فرصت‌های بیشتری برای بازی کردن به دست آورم. من از وضعیتم در اینجا راضی هستم اما دوران بازیگری یک بازیکن بسیار محدود است. در پایان فصل تصمیم‌گیری می‌کنم. پای آینده من در میان است.

در حالی که پیش از این نام خامس رودریگس به عنوان یکی از بازیکنان فروشی محتمل کهکشانی‌ها در پایان فصل برده می‌شد، اکنون باید انتظار شایعات جدید درباره آینده ایسکو را هم داشت.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر