2

کارکنان تیپ ۵۵ هوابرد نیروی زمینی به کمک سیل زدگان شتافتند

  • کد خبر : 212293
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

به دنبال بارندگی های شدید اخیر در استان فارس و جاری شدن سیلاب در برخی از نقاط این استان کارکنان تیپ ۵۵ هوابرد نیروی زمینی به یاری آسیب دیدگان شتافتند.

کمک ارتش به سیل زدگان

به گزارش  افق نیوز/به دنبال بارندگی های شدید اخیر در استان فارس و جاری شدن سیلاب در برخی از نقاط این استان کارکنان تیپ ۵۵ هوابرد نیروی زمینی به یاری آسیب دیدگان شتافتند.
در رابطه با این امداد رسانی فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد نیروی زمینی گفت: در پی پیش بینی بارندگی شدید از روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه در استان فارس و چند استان دیگر و احتمال وقوع سیلاب، ستاد بحران تیپ با حضور هیئت رئیسه و همه فرماندهان یکان های تابعه تیپ به صورت ویژه تشکیل و در این خصوص تصمیم گیری شد.
امیر سرتیپ دوم ذبیح الله بهمن زیاری افزود: پس از اعلام مدیریت ستاد بحران استان و پدافند هوایی مستقر در منطقه خرمنکوه مبنی بر بسته شدن راه های مواصلاتی در غرب استان فارس و نیازمندی به تجهیزاتی از قبیل لودر، بولدوزر و گریدر تیپ ۵۵ هوابرد ضمن اعلام آمادگی خود در خصوص واگذاری نیازمندی های اعلام شده، یک دستگاه بولدوزر به همراه دو دستگاه خودرو سبک به منطقه خرمن کوه فسا اعزام کرد.
فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد گفت: همچنین برابر درخواست مدیریت بحران استان، سه دستگاه خودرو بنز باری جهت کمک رسانی به مردم آسیب دیده شهرستان جهرم ، روز جمعه ۲۹ بهمن به شهرستان فیروزآباد اعزام که پس از بارگیری ملزومات مورد نیاز به دلیل حساسیت اوضاع، ساعت ۵ صبح شنبه ۳۰ بهمن وسایل تحویل هلال احمر شهرستان جهرم شد.
امیر سرتیپ دوم بهمن زیاری افزود: از سویی برابر اعلام ستاد بحران استان فارس مبنی بر آسیب دیدگی تعدادی از شهرستان های استان به علت جاری شدن سیل، تیپ ۵۵ هوابرد با سازماندهی یک گردان و با تمامی تجهیزات مورد نیاز از قبیل آمبولانس، خودروهای کراس و تجهیزات مهندسی در آماده باش بوده و مراتب نیز جهت هر گونه امداد و کمک رسانی به مدیریت بحران استان و ارشد نظامی ارتش در استان فارس اعلام شد.
وی بیان کرد: کارکنان تیپ ۵۵ هوابرد همیشه و در هر لحظه آماده و مهیا هستند و همانگونه که در زمان جنگ با نثار خون خود از کیان این مملکت دفاع کردند، در زمان صلح نیز هر زمان که نیاز به یاری و کمک باشد، آماده کمک رسانی به هموطنان هستند.
میزان
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212293

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر