2

تاجگردون: باید به آخوندی باردیگر اعتماد کرد

  • کد خبر : 212323
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به آخوندی از به دلیل این که بخش حمل و نقل جاده ای را در ریل توسعه انداخته است دوباره اعتماد کرد زیرا نبود وی خسران فراوانی به کشور وارد می کند.

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، غلامرضا تاجگردون در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس و به عنوان مخالف استیضاح وزیر راه و شهرسازی افزود: استیضاح حق نمایندگان است، باید استعفا و عذرخواهی آخوندی را که برای اولین بار در کشور انجام شده است، قدر دانست.
وی درباره عملکرد آخوندی در وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: همواره باید نقاط قوت و ضعف را در کنار هم بگذاریم، نباید این موضوع را بگویم اما من شخصا از وزیر پرسیدم که فرزند شما با فرزند معاون وزیر شریک هستند یا فسادی در وزارتخانه شما وجود دارد؟
رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس دهم همچنین گفت: مطمئن باشید اگر فکر کنم که آخوندی یا هر وزیر دیگری به دنبال فساد است، امثال من آخرت خود را به دنیای افرادی مانند آخوندی نخواهیم فروخت.
وی با بیان این که با نگاهی گذرا به معاونت های وزارت راه درمی یابیم که هیچ کدام از آنها سیاسی کار نیستند، اظهار داشت:‌ روسای شرکت زیر ساخت، راه آهن، امور مجلس و دیگر معاونان وزیر راه و شهرسازی هیچ کدام سیاسی نیستند.
رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۶ کل کشور با تاکید بر این که جان تمامی افراد برای نمایندگان ملت اهمیت دارد، خاطرنشان کرد: سالانه ۲۰ تا ۲۵ هزار نفر در جاده های کشور جان خود را از دست می دهند. آیا مقصر وزیر راه است؟
وی با بیان این که باید منصفانه آنچه به مصلحت جامعه است را مد نظر قرار داد، افزود: باید به آخوندی از این جهت که بخش حمل و نقل جاده ای را در ریل توسعه انداخته است دوباره اعتماد کنیم زیرا نبود وی خسران فراوانی به کشور وارد می کند.
نماینده مردم گچساران در مجلس تصریح کرد: ‌من به عنوان رییس کمیسیون تلفیق بودجه به وزیر راه مگر چقدر پول می دهم که وی بتواند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان در بخش حمل و نقل سرمایه گذاری کند، اما وی توانسته با یک دهم این بودجه به صورت مشارکتی قراردادهای بزرگ و مهمی را با کشورهای مختلف امضا کند.
تاجگردون تاکید کرد که نباید به استیضاح آخوندی رای مثبت داد و باید اجازه داد تا چرخه ای که وی به حرکت درآورده است به سرمنزل مقصود برسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212323

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر