1

فراهانی: داور به اشتباه مرا از بازی با پرسپولیس محروم کرد

  • کد خبر : 212348
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران اعتقاد دارد که داور بازی این تیم برابر ماشین‌سازی او را به اشتباه از بازی با پرسپولیس محروم کرده است.

 

میلاد فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برد تیمش مقابل ماشین‌سازی گفت: خدا را شکر که سه امتیاز مهم گرفتیم. این برد باعث شد در رده پنجم جدول قرار بگیریم و تا آخر لیگ برای کسب سهمیه تلاش خواهیم کرد. ما می‌خواهیم زودتر از فینال جام حذفی، از طریق لیگ برتر سهمیه آسیا را به دست بیاوریم و امیدوارم این اتفاق برای تیم ما رخ دهد.

وی با ابراز تأسف از اینکه دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داده است، خاطر نشان کرد: داور به اشتباه مرا از بازی با پرسپولیس محروم کرد. من دروازه‌بان هستم و حق دارم اشتباه هم‌تیمی‌ام را گوشزد کنم. حالا ممکن است فریاد هم بزنم، ولی داور نباید به من کارت می داد. واقعاً ناراحتم که در این بازی غایب هستم.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به این پرسش که «آیا علی دایی در رختکن از او انتقاد نکرد؟»، اظهار داشت: دایی سال‌ها فوتبال بازی کرده است و شرایط بازی را می‌داند. زمانی که کارت گرفتم با یک گل جلو بودیم و امکان گل خوردن وجود داشت. او به من چیزی نگفت، ولی خودم ناراحتم که این بازی را از دست دادم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212348

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر