به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد خرمگاه، مربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الاهلی امارات گفت: ما می‌دانیم که یک بازی بسیار سخت و حساس را پیش روی داریم.از الاهلی شناخت کافی داریم و می‌دانیم چقدر بازی سختی پیش روی ماست. ما برای پیروزی به این میدان می‌رویم.

مربی استقلال در واکنش به سوالی درباره شناختش از تیم الاهلی، گفت: ما با تیم نفت اینجا خیلی خوب بازی کردیم و شکست خوردیم و کاملا از این مسئله شناخت پیدا کردیم و آشنایی خوبی با الاهلی داریم. استقلال متفاوتر از نفت است و ما تاکتیک و بازیکنان متفاوتی داریم. به همین دلیل گفتم که می‌توانیم با امتیاز از اینجا خارج شویم.

وی درپاسخ به این سوال که ایا نتایج اخیر استقلال می‌تواند به این تیم کمک کند، گفت: بله. ما نسبت به اول فصل خیلی بهتر شده ایم. به وضعیت تاکتیکی خوبی رسیده ایم. شرایط بدنی تاکتیکی ما خیلی خوب است. امیدوارم بتوانیم این روند خوب را فردا هم داشته باشیم و با امتیاز از زمین خارج شویم.

خرمگاه درباره تیم الاهلی و شناختش از این تیم گفت: الاهلی تیم بسیار قابل احترامی است و اگر بخواهیم از تیم‌های خوب فعلی استقلال نام ببریم می‌توانیم از الاهلی نام ببریم. آنها بازیکنان تاثیر گذار زیادی دارند. هرچند فوتبال غیرقابل پیش بینی است اما با احترام به سایر تیم ها باید بگویم الاهلی و استقلال شانس‌های اصلی صعود به مرحله بعدی هستند.

وی گفت: ما سه روز قبل نتایج خوبی گرفتیم و از لحاظ روحی روانی خود را آماده بازی کردیم. شرایط ما خیلی خوب است و کاملا الاهلی را می‌شناسیم. می‌خواهیم روند خوب خود را ادامه دهیم و با امتیاز از بازی خارج شویم.