1

آخوندی: پسرم دانشمند است

  • کد خبر : 212370
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱

وزیر راه و شهرسازی گفت: محمدمهدی آخوندی یکی از دانشمندان ایران در حوزه جنین‌شناسی است و در دولت قبل می‌خواستند برای او محافظ بگذارند.

به گزارش افق ، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جلسه عصر مجلس شورای اسلامی و در دفاع از عملکردش در وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به نطق برخی موافقان استیضاح، اظهار داشت: آقای فرهنگی اعلام کردند اعضای هیئت مدیره راه‌آهن غیر متخصص است، در حالی که در سوابق این افراد سابقه راه‌آهن وجود دارد.

وی در ادامه درباره دخالت نزدیکانش در امور وزارتخانه گفت: حتی یک نفر از نزدیکان و وابستگان من در هیچ قراردادی در وزارتخانه مداخله نداشته و شرکت نداشتند.

وزیر راه و شهرسازی درباره ابهامات درباره مداخله فرزندش در قراردادها نیز گفت: این موضوع در استیضاح قبلی نیز اتفاق افتاد، محمدمهدی آخوندی یکی از دانشمندان ایران در حوزه جنین‌شناسی است و در دولت قبل می‌خواستند برای او محافظ بگذارند و هم‌اکنون رئیس جهاد دانشگاهی ابن‌سیناست و شرکت رجا با جهاد دانشگاهی ابن سینا قرارداد بسته نه شخصی.

وی افزود: حتی اگر یک مورد داشتید که فرزند من در قراردادی دخالت داشته به نهادهای نظارتی، رئیس مجلس، کمیسیون اصل نود، سازمان بازرسی و غیره بدهید. حتی یک درصد از اینها واقعیت ندارد.

آخوندی ادامه داد: در قراردادهای داخلی اعلام کردم که همه مشاوران و پیمانکاران باید اظهارنامه دهند که این قرارداد با رشوه نبوده است.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212370

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر