3

محمدخانی:به شهلا گفته بودم زن دارم/روی همسرم خدابیامرزم دست بلند نکردم

  • کد خبر : 212405
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۷:۲۱

پیشکسوت پرسپولیس گفت:من در روز دادگاه گفتم که شهلا باید قصاص شود.

محمدخانی:به شهلا گفته بودم زن دارم/روی همسرم خدابیامرزم دست بلند نکردم

 

به گزارش کاپ،ناصر محمدخانی درباره قضاوت های صورت گرفته درباره او در سال های گذشته اظهار داشت:در قضیه ای که برایم پیش آمد قضاوت های نادرستی پیرامونم شکل گرفت.همه می نوشتند و من آنها را به خدا واگذار کردم.امیدوارم برای قضاوت شناخت مان را بالا ببریم.من نمی خواستم موضوع رسانه ای شود و به همین دلیل کمتر مصاحبه می کردم.من در زمان بازی ام حاشیه نداشتم و کارت زرد نگرفتم.دوست نداشتم وارد حاشیه شوم و همیشه دنبال فوتبالم بودم.

وی ادامه داد:من دست روی خانم خدابیامرزم بلند نکردم.چه لاله و چه این خانم موقتم؛هرگز دنبال رفتارهایی نبودم که حاشیه باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه آیا فیلم خشم و هیاهو را دیده است یا نه گفت:بله من این فیلم را دیدم.وکیلم به من گفت که در این فیلم می خواسته تو را مقصر اول و آخر این اتفاق تلخ بداند.یعنی من با دادگاه هماهنگ کرده ام و به شهلا گفته ام که تو قتل را گردن بگیر و من رضایت می گیرم.این درست نیست.من در روز دادگاه گفتم که شهلا باید قصاص شود.

وی درباره اینکه آیا شهلا جاهد عاشقش بود یا نه اظهار داشت:این چه عشقی است؟من دو بچه داشتم.زن داشتم.او آمد و زن من را کشت.من به او می گفتم زن و بچه ام را دوست دارم.از اول همین حرف را به او زده بودم.

محمدخانی درباره بحث گروگانگیری اش بیان داشت:این موضوع واقعیت داشت.وقتی از فرودگاه من را تعقیب کردند،در میدان تره بار دو ماشین و دو موتور جلویم پیچیدند.تعداشان زیاد بود و من را به ماشین انداختند.من را به خانه ای در غرب تهران بردند.دوستی که با من بود موضوع را به پسرم گفت و پسرم هم به کلانتری اطلاع داد.اول بخشیدم اما دوباره الان پیگیر شدم.چند نفر در این باره بازداشت شده اند و برای شان قرار هم صادر شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212405

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر