2

اختصاصی/طرح مقابله با برهم‌زنندگان مراسمات متفاوت از اهداف طراحان آن ارائه شد

  • کد خبر : 212407
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۷:۲۶

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طرح باید منطبق با واقعیتها در صحن علنی مجلس مطرح شود و مسلما بعد از تصویب کلیات آن به کمیسیون مربوطه برای بررسی بیشتر ارائه خواهد شد.

“کمال دهقان” عضو فراکسیون امید در گفتگو با خبرنگار مجلس افق نیوز، با اشاره به طرح دو فوریتی مقابله با بر هم زنندگان مراسم رسمی و عرفی اظهار داشت: طرح ارائه شده بسیار متفاوت تر از آن طرحی می‌باشد که اکنون در برخی رسانه‌ها انعکاس پیدا کرده است.

وی ادامه داد: طرح ابتدایی براساس بررسی‌های بود که درباره علل برهم خوردن اجتماعات قانونی و عرفی طی سنوات گذشته انجام شده بود زیرا افرادی تنها با غرایز و نیات خاصی این جلسات را بر هم می‌زدند.

 نماینده تفت و میبد با اشاره به تاکیدات و مخالفت مقام معظم رهبری با این رویه و اینکه باید راهی اساسی برای آن اندیشیده شود، اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان با دلسوزی خواستند قانونی را مصوب کنند تا دیگر شخصی مراسم قانونی را با یک نیت سوء بر هم نزند.

وی ادامه داد: گاهی اشخاص سوالات یا انتقاداتی را در میان جلسات بیان می‌کنند که تنها هدفشان خودنمایی بوده است لذا باید با این افراد خاطی برخورد شود.

دهقان تصریح کرد: نیروی انتظامی نمی‌تواند در هر مکانی ورود کرده و با بر هم زنندگان مراسمات برخورد کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید براینکه تفاوتی میان ایده طراحان در طرح اولیه و طر ح کنونی وجود دارد، گفت: این طرح باید منطبق با واقعیتها در صحن علنی مجلس مطرح شود و مسلما بعد از تصویب کلیات آن به کمیسیون مربوطه برای بررسی بیشتر ارائه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212407

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر