1

اختصاصی/”بقایی” نمی‌تواند رقیب جدی برای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری باشد

  • کد خبر : 212413
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۷:۲۸

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در واکنش به اعلام نامزدی بقایی برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: وی نمی‌تواند رقیب جدی برای روحانی طی انتخابات ریاست جمهوری باشد.

“فاطمه ذالقدر” نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار مجلس افق نیوز، در واکنش به اعلام کاندیداتوری بهروز بقایی معاون اجرایی احمدی نژاد برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور کارنامه روشنی طی این ۴ سال داشته و بعید است بقایی بتواند رقیب جدی برای وی باشد.

ذوالقدر با بیان اینکه اما باید همه جوانب کار را در نظر گرفت، اظهار داشت: در دنیای سیاست باید صبر کرد و نمی‌توان به طور قطعی در زمینه‌ای این چنینی اظهار نظر کرد.

 وی افزود: باید صبر کرد دید اهداف و برنامه‌های وی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری چیست و آیا مقبولیتی در بین مردم دارد زیرا با توجه به اینک شخص احمدی نژاد نمی‌تـواند برای انتخابات نامزد شود، آیا معاون وی شانس قبولی را در این زمینه دارد یا خیر؟

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا با توجه به سابقه محکومیت بقایی می‌تواند از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شود، تصریح کرد: اکنون برای قضاوت زود است و به مرور زمان مسائل روشن می‌شود اما  بنده نمی‌توانم از سوی شورای نگهبان در این مورد اظهار نظر کنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212413

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر