1

پرسپولیس و یک داستان باورنکردنی/ چه می‌کنه این عادل فردوسی‌پور!

  • کد خبر : 212415
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۷:۴۱

بعد از بازی با گسترش‌فولاد و عدم اعلام دو پنالتی به سود قرمزها بود که عادل فردوسی‌پور از داوران خواست تغییر رویه بدهند و نگاه واقع‌گرایانه‌تری نسبت به خطاهای رخ داده به سود قرمزها داشته باشند.

 

به نظر می‌رسد دیدگاه داوران در مورد خطاهایی که در محوطه جریمه روی بازیکنان پرسپولیس رخ می‌دهد، وابستگی زیادی به نظرات عادل فردوسی‌پور دارد! سال گذشته داوران پنالتی‌های زیادی به سود پرسپولیس اعلام می‌کردند که بخش زیادی از آنها روی مهدی طارمی رخ می‌داد. پس از این اتفاقات بود که عادل فردوسی‌پور آیتمی در برنامه نود روی آنتن برد که مربوط به مهارت طارمی در کسب پنالتی می‌شد. پس از پخش آن آیتم بود که داوران به طور کامل از اعلام پنالتی به سود تیم برانکو صرف نظر کردند. دامنه این قهر و غضب تا لیگ هفدهم نیز ادامه یافت؛ به طوری که امسال هم داوران خیلی از خطاهای پنالتی رخ داده روی بازیکنان پرسپولیس را نادیده می‌گرفتند. بعد از بازی با گسترش‌فولاد و عدم اعلام دو پنالتی به سود قرمزها بود که عادل فردوسی‌پور از داوران خواست تغییر رویه بدهند و نگاه واقع‌گرایانه‌تری نسبت به خطاهای رخ داده به سود قرمزها داشته باشند.

جالب است بدانید در ۱۸هفته اول لیگ هفدهم و تا پیش از آنکه عادل فردوسی‌پور آن تذکر را به داوران بدهد، جمعا دو ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام شده بود؛ یکی برابر نفت تهران که ماهینی گلش کرد و دیگری مقابل استقلال خوزستان که توسط همین بازیکن از دست رفت. بعد از مسابقات هفته هجدهم بود که عادل فردوسی‌پور آن نکته را به داوران گوشزد کرد و از آنها خواست در مورد پنالتی‌های رخ داده به سود پرسپولیس سختگیری نکنند. حتما می‌دانید نتیجه‌اش چه بوده؛ در چهار هفته اخیر سه ضربه پنالتی به سود قرمزها اعلام شده است! یکی در بازی با صبای قم که رامین رضاییان گلش کرد، دو تا هم برابر سپاهان که هر دو گل شد.

شاید عمد و اراده‌ای در کار نباشد، اما به هر حال واضح است که عادل فردوسی‌پور نقش مهم و پررنگی در معادلات فوتبال ایران دارد. خیلی از مواقع تاثیری که چند جمله او و یا پخش یک آیتم توسط وی روی اتفاقات فوتبال کشور دارد، خارج از توصیف است. این بار هم در ماجرای پنالتی‌های گرفته شده و نشده به سود پرسپولیس، این ماجرا دوباره به اثبات رسید.

همشهری ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212415

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر