1

اختصاصی/تقسیم تعطیلات مدارس در استان خوزستان راه حل مشکلات مردم نیست

  • کد خبر : 212520
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳

نماینده مردم اهواز در واکنش به مصوبه دولت برای تقسیم تعطیلات تابستانی و انتقال آن به زمستان در استان‌های بحران‌زده گفت: تصمیملات فوری بدون در نظر گرفتن جوانب آن برای دانش آموزان آن هم در شهرهایی بحران زده از معضل ریزگردها می‌تواند مزید بر علت شود.

“جواد کاظم‌نسب” نماینده مردم اهواز در گفتگو با خبرنگار مجلس افق نیوز، با اشاره به اینکه دولت برای کمک به دانش‎آموزان استان‌های دارای بحران ریزگردها مانند خوزستان می‌خواهد نیمی از تعطیلات تابستانی را به زمستان منتقل کند، گفت: موضوع آموزش و پرورش یک امر تخصصی است و برای چنین اقداماتی دولت باید از مربیان خاص، جامعه شناسان و کارشنان نظرسنجی کند.

وی تاکید کرد: تصمیملات فوری بدون در نظر گرفتن جوانب آن برای دانش آموزان آن هم در شهرهایی بحران زده از معضل ریزگردها می‌تواند مزید بر علت شود.

کاظم‌نسب با بیان اینکه آب و هوای کل سال استان خوزستان باید برای چنین مصوبه‌ای مورد بررسی قرار گیرد، اظهار داشت: ما در استان خوزستان در کل سال حتی فصل گرما و تابستان نیز با ریزگردها مواجه‌ایم و این تعطیلی نمی تواند موجب حل مشکل مردم استان خوزستان شود.

نماینده مردم اهواز با تاکید براینکه این دستورات نمی تواند پاسخگوی سریع مشکلات بوجود آمده در استان باشد، افزود: برای حل معضلات استان خوزستان اقدامات فوری در بحث بودجه ریزی لازم است، دستورات و اقدامات کلامی تاثیری نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اکنون کل کشور نگران خوزستان بوده و باید بحث تعطیلی‌ها مدیریت اصولی شود، خاطرنشان کرد: اکنون ده سال است که استان خوزستان درگیر معضل ریزگردها شده است و اگر طی ۴ سال اول تصمیماتی اساسی اتخاذ می‌شد شاید تاثیرگذار بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر