2

نگران نیمکت پرسپولیس در بازی الهلال هستم/ اتفاقی گل زدم

  • کد خبر : 212549
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۸:۳۶

هافبک اسبق پرسپولیس گفت: خدا به ما کمک کرد و روی یک اتفاق به الهلال ۱۰ نفره گل زدیم.

کرمانی مقدم:نگران نیمکت پرسپولیس در بازی الهلال هستم/ اتفاقی گل زدم

 

به گزارش افق، مرتضی کرمانی مقدم  درباره نام واقعی خود اذعان داشت: من مرتضی کرمانی مقدم هستم اما علی پروین در رختکن به من گفت« مژدبی». البته شناسنانه سه نفر از خانواده ما، شناسنامه شان گم شدند و به این ترتیب فامیلی من و یکی از خواهران و برادرانم کرمانی مقدم شد در حال که نام فامیل پدرم کرمانی مقام بود.

ملی پوش سابق پرسپولیس درباره پیوستن به پرسپولیس بیان داشت: من در بنیاد شهید بازی را شروع کردم و از این تیم به پرسپولیس پیوستم. دوران سربازی ام بود و در دیداری در زمین ارم مقابل پرسپولیس به میدان رفتیم. ما پرسپولیس را ۲ بر یک بردیم و هر دو گل را من زدم. قبل از آن محمد پنجعلی مرا پسندیده بود و به علی پروین معرفی کرد. بعد از سربازی به پرسپولیس پیوستم البته از این بازیکنانی نبودم از تیمهای پایه شروع کرده باشم و در زمین خاکی رشد کردم.

وی درباره بازی با الهلال و گل خود که روی ضربه ناقص پیوس زده شد، اذعان داشت: فرشاد به من می گفت دیدی چه پاسی به تو دادم؟! او کمتر پاس می داد البته فکر می کنم گلزنی روی دست او نمی اید و با گلهایش به ما کمک فراوانی می کرد. من هم توپهای روی هوا را راحت تر می زدم. این بود که توپ را سرضرب زدم.

کرمانی مقدم

کرمانی مقدم خاطرنشان کرد: یک روز قبل از بازی رفت که بدون گل تمام شد قلیچ روی پایم شیرجه رفت که موجب کشیدگی رباط پایم شد. پایم ورم کرد و از ترکیب خارج شدم. مربی برزیلی آنها تمام ما را آنالیز کرده بود و بعد از بازی گفت شماره ۱۱ پرسپولیس را ندیده بود. به نظرم الهلال تیمی حرفه ای با بازیکنانی خیلی خوب بود و من نظیر چنین تیمی را ندیدم. خدا به ما کمک کرد و روی یک اتفاق به این تیم ۱۰ نفره گل زدیم. البته ما هم تیمی رویایی بودیم ولی آنها در دفاع خیلی خوب بازی می کردند و گل زدن به آنها بسیار دشوار بود. اصلا نمی شد با آن دروازه بان خوبشان به آن ها گل زد.

هافبک سابق تیم ملی درباره خاطره خود از بازی با نپال تصریح کرد: روح پرویز دهداری شاد که گردن من و خیلی از بازیکنان گمنام حق دارد. ما از نپال ۳ بر صفر جلو بودیم و من و نامجومطلق در محوطه ای کوچک با هم پاسکاری می کردیم. من یکی از بازیکنان نپال را دریبل کردم و پایم را روی توپ گذاشتم که دهداری از داور خواست با من صحبت کند و مرا از زمین بیرون کشید. من خیلی شوکه شدم که چقدر این مرد بزرگ است. او به من گفت شاید خانواده این بازیکن اینجا باشد. چون بازی در زمین آنها بود دهداری معتقد بود کارم درست نبوده است

وی درباره بازیهای ملی خود و گل مردود به عربستان در نیمه نهایی جام ملتهای ۱۹۸۸ گفت: فکر می کنم گلی که به عربستان زدم سالم بود. داور آفساید گرفت ولی آفساید نبود. ما یک موقعیت به عربستان دادیم که آنها گل زدند ولی ما بر بازی سوار بودیم.

هافبک سابق ملی افزود: من در بیرون زمین زیاد شیطان نبودم اما در داخل میدان شر بودم. الان هم در بیرون میدان همه سر من کلاه می گذارند.

کرمانی مقدم

بازیکن سابق پرسپولیس اظهار داشت: این افتخار را داشتم که هفت هشت سالی در خدمت فرهاد کاظمی باشم. ولی پولم را باشگاه نداد و امسال هم با این که کمیته انضباطی رای را به نفع ما صادر کرده است ولی نتوانستیم پولی از راه آهن بگیریم.

وی افزود: اگر امتیازی از تیمهای بدهکار کم کنند شاید به حقمان برسیم. البته من مزاح می کنم و ما مال همین اب و خاک هستیم و نمی خواهیم به کسی لطمه ای بخورد. ولی آنهایی که از نظر مالی مشکل دارند بهتر است تیمداری نکنند.

کرمانی مقدم درخصوص شرایط پرسپولیس فعلی اظهار کرد: پرسپولیس زیبا بازی می‌کند ولی نگران نیمکت‌اش هستم که خوب نیست؛ پرسپولیس در یارگیری ضعیف عمل کرد؛ در کل ۱۴-۱۳ بازیکن در پرسپولیس است و نیمکت ضعیفی دارد؛ پرسپولیس در سمت چپ خط دفاعی مشکل دارد و برای مثال اگر سید جلال حسینی یا مهدی طارمی نباشد این دو بازیکن جایگزینی ندارند.

ملی پوش اسبق پرسپولیس اذعان داشت:  در بین مهاجمان داخلی فوتبال مهدی طارمی را خیلی دوست دارم اما در بازی با سپاهان زدن آن پنالتی ریسک بود؛ اگر پرسپولیس یکی، دو گل جلو بود اشکالی نداشت ولی در آن شرایط کار خطرناکی صورت گرفت.

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212549

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر