2

همایون شجریان:‌ حال پدر روبه بهبود است

  • کد خبر : 212605
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲

همایون شجریان از اوضاع روبه بهبود پدرش گفت و سهراب پورناظری هم نسبت به صدور مجوز برای آلبوم محمدرضا شجریان واکنش نشان داد.

به گزارش افق نیوز، همایون شجریان ظهر امروز سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ در نشست رونمایی از آلبوم تصویری «خداوندان اسرار» توضیحاتی درباره‌ حال پدرش محمدرضا شجریان ارائه داد.

همایون شجریان گفت: در حال حاضر حال پدر نسبت به گذشته بهتر است. ۱۵ جلسه رادیوتراپی سنگین را پشت سرگذاشته و این مسئله آسیب‌های عصبی به پدر وارد کرده است. سرطان هم در کمین است، البته پزشکان سرطان را کنترل کرده‌اند. باید به ایده‌آل سلامتی ایشان برسیم تا به مرحله بعدیِ درمان یعنی همان شیمی‌درمانی برسیم.

همچنین در این نشست همایون به صحبت‌های اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم اشاره کرد. چند روز پیش وزیر ارشاد در نشست خبری گفته بود که دولت با مجوز دادن به آلبوم محمدرضا شجریان رویه خود را درباره ایشان اثبات کرده است.

همایون شجریان در این باره گفت: آلبوم «طریق عشق» چندی پیش مجوز گرفت و منتشر شد. هم اکنون هم اثر دیگری از آثار پدر مجوز گرفته که در حال آماده کردن این اثر برای انتشار هستیم. پدرم در حال حاضر امکان بازگشت به صحنه را ندارد اما امیدوارم مسیر سلامتش به خوبی طی شود و به زودی به صحنه هم بازگردد.

سهراب پورناظری هم که در این نشست حضور داشت نسبت به صدور مجوز به آلبوم محمدرضا شجریان واکنش نشان داد و گفت: این مجوز باید چند سال پیش به استاد شجریان داده می‌شد تا او می‌توانست کنسرت‌هایش را در ایران برگزار کند.

پورناظری که اثر مشترکی هم با محمدرضا شجریان دارد، در این باره گفت: من و تهمورس هم اثر مشترکی با محمدرضا شجریان داریم که در آینده منتشر خواهد شد.

پورناظری ارائه‌ اطلاعات تکمیلی درباره این آلبوم را به آینده موکول کرد.

 تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر