2

سخنان رهبر ایران مسیر روشنی را برای ملت‌های آزادی‌خواه دنیا ترسیم کرد

  • کد خبر : 212629
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵

معاون رییس مجلس روسیه اظهار کرد: سخنان رهبر ایران در مراسم افتتاحیه اجلاس حمایت از انتفاضه فلسطین راه روشنی را برای همه ملت‌های آزادیخواه دنیا ترسیم کرد.

به گزارش افق نیوز، معاون رییس مجلس روسیه که در ششمین اجلاس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: مساله فلسطین مساله همه آزادیخواهان است و همانطور که رهبر ایران گفت مساله فلسطین محور وحدت ملت‌های آزاده جهان است و همه برای حق فلسطین و حکومت مستقل فلسطین موظف به تلاش هستند.

وی افزود: روسیه همیشه مدافع آزادی و انسانیت بوده و معتقد به تشکیل حکومت مستقل فلسطینی به پایتختی اورشلیم شرقی هستیم و به عنوان یک مسیحی معتقدم نباید اجازه داد اسرائیل مکان‌های مقدس را تخریب و سرزمین‌های اشغالی را پایتخت خود و محلی برای سفارت آمریکا قرار دهد و این کار نقض حقوق بشر و مردم فلسطین است.

معاون رییس مجلس روسیه گفت: من به عنوان نماینده روسیه در مناقشات مختلف بین‌المللی نقش‌آفرینی کردم و باید بگویم معتقدیم که ایستادگی و مبارزه تا پایان تنها راه رسیدن به آزادی در فلسطین است.

بوریم با اشاره به کشیده شدن تروریسم به سوریه، گفت: از جمهوری اسلامی ایران و همه آنانی که در کنار رهبر روسیه در سوریه حضور پیدا کردند و برای حفظ تمامیت ارضی و آزادی سوریه و حفظ حاکمیت آن تلاش کردند سپاسگزارم و با اتکاء به اراده خدا و ملت سوریه مطمئن به پیروزی در این کشور هستیم.

منبع: ایسنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212629

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر